Vegan Qidalanma, Həqiqətən Ürək Sağlamlığı Üçün Faydalıdırmı?

Vegan qidalanmanın faydaları və zərərləri haqqında mübahisələr davam etdiyinə görə, tərs tədqiqatlar aparıldı və vegan qidalanmanın ürək sağlamlığına təsirlərini göstərməyə çalışıldı. Ancaq bu günə qədər aparılan araşdırmalar, vegan qidalanmanın ürək sağlamlığına təsiri haqqında hələ bir qəti nəticə olmadığını göstərdi.

Vegan qidalanmanın faydaları və zərərləri haqqında mübahisələr davam etdiyinə görə, tərs tədqiqatlar aparıldı və vegan qidalanmanın ürək sağlamlığına təsirlərini göstərməyə çalışıldı. Ancaq bu günə qədər aparılan araşdırmalar, vegan qidalanmanın ürək sağlamlığına təsiri haqqında hələ bir qəti nəticə olmadığını göstərdi.

 

Bu gün bir çox insan sağlamlıq və ya arıqlamaq üçün heyvan qidalarından tamamilə imtina edir və əsasən heyvanların qorunması üçün vegan olur. Vegan olmağın yaxşı nəticələri arasında ürək sağlamlığını yaxşılaşdırmaq da var. Yaxşı, bəs vegan olmaq həqiqətən reklam olunduğu qədər ürək sağlamlığına faydalıdır və ya zərərlidir?

Oxford Akademiyasındakı The Journal of Nutrition jurnalında dərc olunan və bu günə qədər aparılan geniş miqyaslı araşdırmalara toxunan yeni bir araşdırma bu suallara ən son cavablardan birini verdi. Ancaq nəticə göstərdi ki, vegan bir pəhrizin ürək sağlamlığına verdiyi faydaları hələ sübut edilmişdir. Ancaq bu, veganizmin heç bir müsbət tərəfi olmadığı anlamına gəlmir. Tədqiqatın nəticələrinə keçmədən əvvəl veganizmin faydaları və mənfi cəhətləri haqqında qısaca danışmaq faydalıdır:

| Faydaları:

Vegan pəhrizinə riayət edən insanlar pəhriz xüsusiyyətlərinə görə çox taxıl, meyvə tərəvəz ilə qidalanır. Bu, ət ilə qidalanmayan insanlardan daha çox lif aldıqlarını göstərir. Bu günə qədər aparılan araşdırmalar yüksək lif istehlak edən insanların ürək xəstəliyinə tutulma ehtimalının az olduğunu göstərdi.

Bununla birlikdə, çox meyvə və tərəvəz istehlak etmək, fitokimyəvi istehlakın da yüksək olması deməkdir. Yenə də araşdırmalara görə fitokimyəvi maddələrin iltihab və antioksidan xüsusiyyətlərə sahib olduğu üçün hüceyrələrdə meydana gələn hər hansı bir zərərin qarşısı alına bilər. Bunlardan başqa vegan pəhriz daha az çəki, aşağı qan təzyiqi və aşağı xolesterol (LDL xolesterolu) kimi faydalar təqdim edir.

| Zərərləri :

vegan

Vegan pəhriz diqqətlə planlaşdırılmırsa, insan sadəcə həyati vacib qidalardan məhrum edilə bilər. Məsələn, vegan pəhrizləri dəniz məhsullarında asanlıqla tapılan çox az omeqa-3 yağ turşuları təmin edir. Bu omeqa-3-ün aşağı qan təzyiqiinfarkt riski kimi zərərlərdən veganlar ləzzət ala bilməməsi deməkdir.

Bununla birlikdə bəzi vitaminlər və minerallar əlavəsiz veganlar üçün daha çətindir. Selenyum, yod və B12 vitamini veganlarda qeyri-veganlarla müqayisədə daha azdır və bu, ürək sağlamlığına daha çox zərər verə bilər. Bu mineralların və vitaminlərin az olması tiroid probleminə, əzələ xəstəliklərinə və anemiyaya da səbəb ola bilər.

 

| Bütün bunlar nə mənaya gəlir? Vegan olmaq ürək sağlamlığı üçün yaxşıdırmı?

The Vegan Diet — A Complete Guide for Beginners

Vegan qidalanması, həyatımızda hər şeydə olduğu kimi müsbət və mənfi cəhətləri ilə gəlir. Bununla birlikdə, vegan pəhrizin ürək sağlamlığına təsiri hələ də aydın deyil. Araşdırmaya ən az 73.426 iştirakçının (ən az 7380 vegan) qatıldığı üç fərqli araşdırma müzakirə edildi. Bu tədqiqatların ikisində veganizmin ürək sağlamlığını mütləq yaxşılaşdırdığı və ya pisləşdirdiyi qənaətinə gəlinmədi, kiçik bir araşdırmada üç ildən çox müddət vegan olanların ürək problemi inkişaf riskinin 6 qat daha aşağı olduğu ortaya çıxdı. Ancaq bu nəticə 177 veganın yalnız birində görüldü. Buna görə araşdırmanın kiçik miqyaslı olması səbəbindən nəticə təbii qəbul edilmədi.

Bəs siz vegan qidalanması barəsində nə düşünürsünüz? Fikirlərinizi aşağıdakı şərh bölməsində bildirə bilərsiniz. Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün isə rəsmi Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz.

 
 

Yayın Axını

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
7
+1
5
+1
0
+1
2

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.