Süveyş Kanalının Qarşısını Kəsən Nəhəng Gəmi Qlobal İqtisadiyyata Saat Başına 400 Milyon Dollar Ziyan Vurur!

Keçən günlərdə Süveyş kanalının tıxanmasına səbəb olan 400 metrlik nəhəng gəminin sükanı, aparılan işlər nəticəsində xilas edildi. Bununla birlikdə, gəminin yay (pruva) tərəfinin hələ də xilas ola bilmədiyi ifadə edildi.

Ötən günlərdə, dünya ticarətinin keçid nöqtələrindən biri olan Süveyş kanalında son dərəcə böyük bir təsir göstərən bir hadisə baş verdi. Evergreen Dəniz Korporasiyasının tərkibində fəaliyyət göstərən ‘The Ever Given’ adlı 400 metrlik nəhəng gəmi, Süveyş kanalının yüksək sürətli küləkləri səbəbiylə cənub ucundan quruya döndü.

Dünyanın ən böyük konteyner gəmilərindən biri olan gəmi Süveyş kanalını qarşı tərəfə bağladı. Gəmi kanalı bağladıqda, gəminin uzun quyruğu kanalın hər iki ucunda meydana gəldi. Bu gün xilasetmə işləri hələ də davam edən gəmidən yeni bir nəticə əldə edildi. Uzun müddətdir kanalın qarşısını kəsən gəminin sükan dibindəki çöküntüdən xilas edildiyi elan edildi.

| Qlobal ticarət üçün əsas rol oynayır:

Süveyş Kanalı Ever Given

Aralıq dənizini Qırmızı dənizə bağlayan Süveyş Kanalı qlobal ticarətin təxminən 12% -ni təşkil edir. Kanalın ən böyük gəmilərindən biri olan Ever Given-in yaratdığı sıxlıq yüzlərlə nəqliyyat gəmisinin kanaldan keçməsinə mane olur. Tıxac hər dəfə aradan qaldırıla bilməyincə, gəmi trafikinin artmasına səbəb olur və beləliklə qlobal iqtisadiyyata mənfi təsir göstərir.

Süveyş Kanalı bağlandıqdan əvvəl də koronavirus baş verməsi səbəbindən müəssisələr tədarük çətinliyi yaşayırdı və bu hadisə gecikmələrə bir qat daha əlavə etdi. Süveyş kanalının hər saat bağlanması milyonlarla dollara başa gəlir və tıxacın təmizlənməsinin həftələrlə davam edə biləcəyi deyilir. Bəzi gəmilər Afrika ətrafında alternativ marşrutlar izləməyə başladılar, buda təxminən 15.000 mil və iki həftəlik bir səyahət təhlükəsi yaradır.

| Qlobal iqtisadiyyata hər saat təqribən 400 milyon dollar ziyan vurur:

Süveyş Kanalı kapandı, dünya ticareti büyük yara aldı - Son Dakika Haberleri

Hər bir şeyi nəzərə alsaq, 400 metr uzunluğunda bir gəmi, 200 metr genişlikdə bir kanalda üfiqi vəziyyətdə qalmışdır və problemi həll etməyə çalışan iş maşınları, ancaq bu nəhəng gəminin yanında oyuncaq kimi görünən ‘gülməli mənzərələr’ təqdim edir. Bu hissəyə qədər hər bir şey gülməli gəlir ancaq yaxın vaxtlarda çox ciddi bir problemlə qarşılaşırıq.

Ticarət gəmilərinin Süveyş kanalından keçə bilmədiyi hər saat üçün dünya iqtisadiyyatına təqribən 400 milyon dollar zərər vurur. Vəziyyətin nə vaxt yaxşılaşacağı ilə bağlı qeyri-müəyyənlik davam etdikcə, bəzi gəmilər bütün Afrika qitəsindən gəzmək üçün uzun bir səyahət riski götürdülər, lakin bildirilən son məlumatlara görə, 100-dən çox gəmi lövbər saldı və kanalın açılmasını gözləyir.

| Süveyş kanalındakı tıxac bir çox malın tədarükünə təsir edəcək:

kahve

Tualet kağızı istehsalında istifadə edilən ən böyük sellüloz istehsalçılarından biri olan Suzano, Bloomberg-ə açıqlamasında sıxlığın böyük ehtimalla sellüloz tədarükünü təxirə salacağını və bunun mağazalardakı tualet kağızı tədarükünə təsir edəcəyini söylədi.

Bloomberg-ə görə kanaldakı tıxac xüsusilə qəhvə konteynerlərinə təsir edir. Məlumata görə, qəhvə çatışmazlığı Avropada daha güclü hiss ediləcək, lakin su yolu Vyetnam və Avropa arasında əhəmiyyətli daşımaların qarşısını aldığından bütün dünya bu problemi yaşayacaq.

benzin

Daşınmaların təxirə salınması ilə bazar məhsulları ilə yanaşı neft qiymətlərində də artım olacağı gözlənilir. Argus Media-nın baş iqtisadçısı David Fyfe, CNBC-yə bildirib ki, Süveyş Kanalı qlobal neft tədarükünün 5-10% -ni təşkil edir.

Süveyş kanalındakı sıxlıq idxal olunan malların əksəriyyətini, xüsusilə də Çindən tədarükü təsir edəcəkdir. Investopedia-dan alınan məlumatlara görə; Elektrik maşınları, mebellər, oyuncaqlar və idman malları daxil olmaqla yüzlərlə dollarlıq saysız-hesabsız mallar üçün Çinə çox güvənir.

| Gəmi hələ də ilişib qalıb:

süveyş kanalı

Gəminin texniki meneceri Bernard Schulte Shipmanagement adından danışan bir rəsmi tərəfindən edilən açıqlamada, gəminin hələ də ilişib qaldığını ifadə etdi. Gəminin sükanı bərpa olunsa da, pruvasının liman tərəfi hələ də qum və palçıq içində qalıb. Şənbə günü gəmini xilas etmək üçün 11 römorkörün (əlavə gəminin) vəzifə yerinə yetirdiyinidə əlavə etdi.

Süveyş Kanalı Dərnəyinin rəhbəri şənbə günü gəminin sərt hissəsinin Cümə gecəsi Süveyşə doğru irəliləməyə başladığını söylədi. Ancaq prezident dedi ki, işçilər gediş-gəliş azaldıqca səylərini dayandırdılar. Gəminin sürüşməsini və istədiyi anda yerindən hərəkət etməsini gözlədiklərini də əlavə etdi.

Gəminin nə vaxt sərbəst olacağını təxmin edə bilmədiklərini söyləyən prezident,

Düzü, nə vaxt bitirəcəyimizi dəqiq deyə bilmərəm. Bəlkə bu gün, bəlkə sabah. Bu, gəminin necə reaksiya göstərəcəyindən asılıdır. İş görəndə bu boyda bir gəmi ilə xilas edicilərlə nə reaksiya verəcəyi bilmək olmur.

ifadələrdən istifadə etdi.

 

Digər

Daxil Ol
Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
16
+1
0
+1
19

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.