Sosial Medianın Rus Tərəfinə Giriş: VKontakte Nədir, Necə İstifadə Olunur?

Dünyada 3,6 milyard insan sosial media platformalarından istifadə edir. Günümüzdə sosiallaşmağın ən asan yollarından biri olan ən çox Şərqi Avropada və Azərbaycanda da az sayılmayacaq qədər istifadəçisi olan sosial media platforması olan VKontakte-yə bir nəzər salaq.

Dünyada 3,6 milyard insan sosial media platformalarından istifadə edir. Günümüzdə sosiallaşmağın ən asan yollarından biri olan ən çox Şərqi Avropada və Azərbaycanda da az sayılmayacaq qədər istifadəçisi olan sosial media platforması olan VKontakte-yə bir nəzər salaq.

Sosial mediaya gəldikdə, bir çoxumuz ilk növbədə Facebook, Twitter və Instagram-ı düşünürük. Ölkəmizdə və dünyada ən çox istifadə olunan kanalların tanımadığımız bir rəqibi var: VKontakte. Rusiya və Ukraynada ən çox ziyarət edilən və dünyanın ən populyar altıncı saytıdır.

Son məlumatlara görə, VK-nın 400 milyon aktiv istifadəçisi var. Əlbətdə, Facebook-un 2,8 milyard istifadəçi ilə və ya İnstaqramın 1 milyard istifadəçi ilə əvəz olunmasından söhbət gedə bilməz. Ancaq yenə də 400 milyon istifadəçi yalnız Şərqi Avropanı hədəf auditoriyası kimi qəbul edən bir platforma üçün qənaətbəxş bir rəqəmdir.

| VKontakte nədir?

Sadə dildə desək, VKontakte sosial media şəbəkəsidir. Beləliklə, əksər sosial media platformaları kimi dost əlavə edə, izləyici qazana və pişik şəkillərini bəyənə bilərsiniz. Digər sosial media platformalarından ən böyük fərq VK-nın Şərqi Avropa istifadəçilərinə təklif etməsidir, xüsusən ruslar üçün.

Rusiyanın ən populyar sosial media platforması olan VK, gündəlik 3 milyard səhifə baxışı keçirir. VK-nın sahibi, əslində, bizim də tanıdığımız bir rus şirkəti olan İnternet nəhəngi Mail.ru-dur. Ölkədə IP məhdudiyyətlərinin olmaması ilə VK sayəsində Facebook tərzi interfeysinə, Foursquare bənzər girişlərə və hətta Pirate Bay (pullu testlər, yazılar, musiqilər pulsuz formada köçürmək) stili fayl paylaşma xidmətinə daxil ola bilərsiniz.

Bu arada, VKontakte’nin inkişaf etdiricisi (programçısı), daha sonra Telegramı inkişaf etdirəcək olan Pavel Durovdur. Buna görə ona Rusiyanın Zuckerbergi adı verildi. Lakin 2014-cü ildə VKontakte-ni başqa bir Rus şirkətinə Mail.ru-ya satdı.

 

| VKontakte və rəqəmsal marketinq

İnternetin rus hissəsini fəth etmək istəyirsinizsə, mütləq istifadə etməli olduğunuz sosial media platforması VKontakte-dir. Əksər sosial media platformalarında olduğu kimi VK içindəki markalar da istehlakçı kampaniyaları, məzmun marketinqi və müştəri xidmətləri forumları yarada bilər. Məhz bu baxımdan rəqəmsal marketinq sahəsindəki nəhənglərdən biri Hannes Ben Econsultancy aşağıdakı cümlələri istifadə etdi:

VK uzun müddətdir marka şüurunu artırmaq üçün marketinq platforması olaraq görülür. Ancaq son iki il ərzində, axtarış və ekran kimi ənənəvi marketinq kanallarını əhatə dairəsi və gəlirlilik baxımından üstələyən bir gəlir gətirən kanal (xüsusən pərakəndə və səyahət sənayesində) olaraq getdikcə daha çox tanındı. 

VKontakte, markalara demoqrafik məlumatları və sosial anlayışları ortaya qoyan ətraflı profil məlumatları verir. Beləliklə, istifadəçilərin əsas məlumatları, əlaqə məlumatları, maraqları, təhsili, işi, hərbi xidməti, şəxsi baxışları ayrılıb filtrlənə bilər. Hətta bir az daha şişirtə bilər və VKontakte istifadə edən bir iş sahibisinizsə, istifadəçiləri siqaret, alkoqol və hətta siyasi baxışları barədə fikirlərini araşdıra bilərsiniz. Bu şəkildə markanızın auditoriyası haqqında bütün bu meyarların araşdırılacağını bilən insanlardan ibarət geniş bir məlumat əldə edə bilərsiniz və onlara maraqlı olacağını bildikləri kampaniyaları təqdim edə bilərsiniz.

VK, istifadəçilərin axtarışlarını və maraqlarını necə formalaşdırdığına dair suallara cavab axtaran “social listening” (“sosial dinləmə”) adlı sosial məlumat toplama texnikasından istifadə etmək səlahiyyətinə malikdir.

 

| İçində nələr var?

VKontakte, əsasən rus pop mədəniyyəti, maraqları və həyat tərzi haqqında minlərlə söhbət və yazıya ev sahibliyi edən bir platformadır. Dünyanın əksəriyyətinin fikirlərini müzakirə etmək, həyatları haqqında danışmaq, pişik şəkillərini bölüşmək və hətta bir məhsulu və ya markanı tənqid etmək üçün Facebook və Instagram kimi sosial media platformalarından istifadə edərkən, Rusiya və Şərqi Avropalı internet istifadəçiləri bütün bunları VKontakte-də edirlər. Sosial medianın bu qədər böyüməsinin və diqqət mərkəzində olmağının ən böyük səbəbi yuxarıda qeyd etdiyimiz şeydir; filtrsizdir və birbaşa istifadəçilərin fikirlərini ehtiva etməsidir.

Məhz bu səbəbdən rəqəmsal marketinq üçün sosial media kanallarından istifadə edən marka və agentliklərin istifadəçi üzərində birbaşa təsiri var.

| VKontakte interfeysi

vkontakte arayüz

Səhifənin interfeysi ilk baxışdan Facebook interfeysinə çox oxşayır. Əlbətdə, demək olar ki, eyni məqsədlər üçün istifadə olunan iki sosial media platformasının eyni olması qəbul edilə bilər. Saytın qurucusu Pavel Durov artıq Facebook-da sosial media anlayışı ilə tanış olduğunu etiraf etdi. Hələ də saytın bütün dizaynı özünə məxsusdur.

İki sayt arasında hətta bir-birinə “bənzər” rənglərə sahib olan bir neçə funksional fərq var. VKontakte ilə istifadəçilər Facebook və Spotify tətbiqlərini birləşdirərək müxtəlif musiqi sənədlərini axtara, siyahıları əlavə edə və dostları ilə bölüşə bilərlər. Bundan əlavə, video bölüşmə də, Facebookdan daha böyük bir rol oynayır və demək olar ki, YouTube rolunu oynayır.

Bütün bu kanalları bir yerə toplayan VKontakte’nin xüsusiyyəti bunlarla məhdudlaşmır. VK eyni zamanda Rusyanın Tinder rolunu oynayır. VK, coğrafi yerləşmə, yaş və əlaqələr vəziyyəti kimi ətraflı axtarış parametrləri ilə tanımadığınız insanlarla tanış olmağı da asanlaşdırır.

 

Digər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2
+1
1
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.