Sahibkarların İşlərini Sosial Media -da Tətbiq Etməli Olduqları Göstərişlər

Sosial şəbəkələr indiki vaxtda hər bir sahibkarın mütləq istifadə etməli olduqları biznes alətlərindən birinə çevrilmişdir. Bu yazıda sosial media -ya yeni başlayanlar sahibkarlar üçün mütləq etməli olduqları göstərişləri və yolları bölüşəcəyik.

Sosial şəbəkələr indiki vaxtda hər bir sahibkarın mütləq istifadə etməli olduqları biznes alətlərindən birinə çevrilmişdir. Bu yazıda sosial media -ya yeni başlayanlar sahibkarlar üçün mütləq etməli olduqları göstərişləri və yolları bölüşəcəyik.

Sosial media həyatımızın bir hissəsinə çevrildi və bir çox müəssisə öz işlərini təbliğ (tanıtmaq üçün) etmək üçün ondan istifadə edir. Müəssisələrin sosial mediada görünməsi marketinq və tanınmaya çox böyük kömək edir. Ancaq sosial medianı işiniz üçün səmərəli istifadə etmək üçün riayət etməli olduğunuz bəzi tövsiyələr və göstərişlər var. Sosial media şəbəkələrinin gücünün biznesinizə çox böyük dərəcək yararlı olacağını deyərək göstərişlərə keçid edək

| 1. Sosial media -ya vaxt ayırmalı və mövzu ilə bağlı araşdırma aparmalısınız.

Hər hansı marketinq növü kimi, sosial medianın da müəssisələr üçün istifadəsi vaxt və səy tələb edir. Bir auditoriya yaratmaq, möhtəşəm bir məzmun yaratmaq və izləyici (təqibçi) sayınızı artırmaq çətindir. Çox vaxt müəssisələr bir neçə ay ərzində izləyiciləri artmadıqı üçün sosial mediaya diqqətlərini dayandırırlar.

| Əslində sosial medianı marketinq texnikası kimi tam öyrənmək üçün orta hesabla 8 ay vaxt lazımdır.

Hər şey planlaşdırma ilə başlayır. İşinizi həqiqətən əks etdirən bir hesab yaratmaq üçün bir sosial media strategiyası yaradın və bunu bir yerə yazın. Strategiyanız şirkət missiyanızı, məzmun planınızı və hədəflərinizi əhatə etməlidir. Ən əsası, insanların niyə sizi sosial mediada izləyəcəyi, hansı məzmun yaratmağı və yayımlamağı planlaşdırdığınız və nəyə nail olmağı ümid etdiyiniz barədə açıq bir açıqlama yazmalısınız.

| 2. Şəxsiyyətinizi və markanızın təsir edici tərəflərini sosial media hesablarınızda əks etdirməlisiniz.

Sosyal medya hesaplarınızda kişiliğinizi ve markanızın etkileyici yönlerini yansıtmalısınız.

Sosial media platformalarında izlədiyiniz markaları və onları nəyin fərqləndirdiyini düşünün. Bu markaların ortaq xüsusiyyəti, şəxsiyyətlərini əks etdirən əyləncəli məzmunu paylaşmaları və markalarının ən təsir edici tərəflərindən danışmalarıdır. İzləyicilərinizi cəlb edəcək və məhsullarınızın ən görkəmli tərəflərini göstərən məzmunu paylaşmağa da cəhd edə bilərsiniz.

| Nümunə

Ten.az -ın instagram səhifəsində məqsədinin nə olduğu, orada nələri tapa biləcəyiniz açıq şəkildə açıqlamalarında yazmaqdadır. Ona görə də, biznesiniz üçün ən uyğun açıqlamanı yazmağınızda fayda vardır. Həmçinin, ən yaxşı müştəri nə istədiyini bilən, başı qarşımayan müştəridir.

| 3. Müştərilərinizi dinləməlisiniz.

Müşterilerinizi dinlemelisiniz.

Sosial media, müəssisələrin müştərilərlə ünsiyyət və əlaqə qurmaq üçün istifadə edə biləcəyi bir sahədir. Sosial medianı bir müştəri xidməti platforması kimi də düşünə bilərsiniz və müştərilərinizlə qarşılıqlı əlaqə quraraq problemlərinə həll yolları tapmağa çalışın. Bu, müştərilərin etibarını qazanmağı təmin edəcəkdir.

| Həmçinin, Müştərilərinizdən hansı məzmunu görmələrini istədiklərini soruşub ona uyğun məzmun hazırlamalaya bilərsiniz.

Ayrıca, müşterilerinize nasıl içerikler görmelerini istediklerini sorup onların tercihlerine göre içerik hazırlayabilirsiniz.

Müştərilərin işinizə gəldikdə tez-tez verdikləri sualları cavablandırdığınız məzmun da onların etibarını qazanmağa və daha çox müştəri qazanmağa kömək edəcəkdir.

| 4. Diqqətinizi bir platformaya yönəltməlisiniz.

Tek bir platforma odaklanmalısınız.

Bütün sosial media platformalarında görünmək və paylaşmaq cazibədar ola bilər. Ancaq bu əslində elə də yaxşı bir fikir deyil. Bu çox vaxt aparacaq və hər platformaya diqqət yetirməyinizə mane olacaq. Beləliklə, diqqətinizi tək bir platformaya yönəltdiyiniz zaman daha təsirli bir marketinq strategiyası həyata keçirə və daha uğurlu ola bilərsiniz. Bunun üçündə işiniz üçün ən uyğun platformanı seçməlisiniz. Məsələn, uzun yazıları paylaşmaq istəyirsinizsə, blog yazmağa cəhd edə bilərsiniz.

| 5. Mütəmadi olaraq post bölüşməlisiniz.

İnsanlar bir müddət çalışdıqdan sonra adətən sosial medianı öz biznesləri üçün effektiv istifadə etməyi dayandırdıqlarını söyləyirlər. Bunun doğru olmadığını unutmayın və mütəmadi olaraq post bölüşün. Bu, daha çox baxış almağınızı və izləyicilərinizi itirməməyinizi təmin edəcəkdir. Məzmunu bölüşmək üçün günün müəyyən saatını təyin edə bilərsiniz. Bir ay və ya daha uzun müddət üçün planlar quraraq irəliləyişinizi izləyə bilərsiniz. Həmçinin Facebook Businees Suite vasitəsilə bu postları saatlara uyğun bölüşə bilərsiniz.

Facebook Business Suite - Android versiyası Facebook Business Suite - iOS versiyası

| 6. Video marketinqi sınaqdan keçirə bilərsiniz.

Video pazarlamasını deneyebilirsiniz.

Video marketinq hazırda sosial mediada ən çox müzakirə olunan mövzulardan biridir. Nə haqqında video çəkəcəyinizi bilmirsinizsə, indiyə qədər ən çox cəlb edən məzmununuza baxaraq bir mövzu tapa bilərsiniz. Bundan əlavə, eyni sahədə fəaliyyət göstərən digər müəssisələrin necə video hazırladıqlarına və aldığı rəylərə baxa bilərsiniz.

| İşinizi təbliğ edən videoların diqqəti cəlb etməsi üçün bilməli olduğunuz bəzi amillər var.

İşletmenizi tanıtacak videoların ilgi çekmesi için dikkat etmeniz gereken bazı faktörler vardır.

Hər şeydən əvvəl videonun uzunluğuna diqqət yetirməlisiniz. Facebook və Twitter kimi sosial media platformalarındakı ən çox baxılan videoların uzunluğu 60 ilə 90 saniyə arasındadır. Daha uzun videolara baxmaq ehtimalı daha az ola bilər. Həm də yaxşı səs və görüntü baxımına ehtiyacınız var.

| 7. Paylaşdığınız məzmunu müxtəlifləşdirməlisiniz.

Paylaştığınız içerikleri çeşitlendirmelisiniz.

Eyni məzmun növü davamlı olaraq paylaşıldıqda, bir müddət sonra izləyicilərə bu cansıxıcı gələ bilər. Bunun üçün sosial media platformalarında paylaşdığınız müxtəlif məzmuna diqqət yetirməlisiniz. Məsələn, yalnız İnstaqramda foto paylaşmaq əvəzinə hekayələr əlavə edə və ya qısa videolar çəkə bilərsiniz. Müxtəlif janrlarda yazı göndərdiyiniz zaman eyni mövzunu bir dəfədən çox göstərmək şansınız var.

| 8. Məzmununuzu reklam edə bilərsiniz.

İçeriklerinizin reklamını verebilirsiniz.

Sosial medianı marketinq metodu kimi istifadə etməyin ən yaxşı cəhətlərindən biri də hesablarınızı reklam edə bilməyinizdir. Bu marketinq metodu çox baha başa gəlmir. Buna görə məzmununuzu reklam edə və potensial müştərilərinizə iş hesabınızı və seçdiyiniz məzmunu görməyə icazə verə bilərsiniz. Bu, sosial mediada daha çox görünməyə və daha çox insana çatmağa imkan verəcəkdir.

Bir siyahının sonunda daha gəldik. Bu barədə nə düşünürsünüz ? Şərhlərdə bizə bildirin. Həmçinin yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün rəsmi Telegram kanalımıza da abunə ola bilərsiniz.

Digər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
5
+1
0
+1
1

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.