Ramazan Ayında Sizi Tox Tutaraq Enerji Ehtiyacınızı Qarşılayacaq Yüksək Kalorili Qidalar

Oruc tutarkən özünü sağlam və tox hiss etmək tamamilə istehlak etdiyimiz qidalardan asılıdır. Bəzi qidalar yalnız zərərlidir, digərləri isə gün boyu toxluq hiss etməyimizə səbəb olur. Gün ərzində oruc tutmağınızı və toxluq hissini təmin etməyinizi asanlaşdıracaq sağlam qidaları sizinlə paylaşdıq.

Bu Ramazan ayında oruc tutmaq istəyənləri 13  – 15 saatlıq bir oruc dövrü gözləyir. Sahur və iftar vaxtı istehlak etdiyimiz bəzi qidalar ani bir toxluq hissi yaratdıqdan sonra təsirlərini itirsə də, bəzi qidalar uzun müddət oruc tutmağımızı təmin edə bilər.

Bəs bizi uzun müddət tox saxlayacaq qidalar hansılardır və nə qədər tez-tez istifadə etməliyik? Sağlam və doymuş bir Ramazan ayı keçirməyiniz üçün sizi bütün gün tox hiss edəcək bəzi qidaları paylaşdıq.

| Niyə bəzi qidalar digərlərindən daha çox aclıq hissi yaradır?

Yaşamaq instinktini bir kənara qoysaq, mütəmadi olaraq qidalanmağımızın ən böyük səbəbi əlbətdə ki, sağlam bir bədən və aclıq hissidir. Bəzən yemək yeyərkən doyma hissi olmur və nə qədər çox yesək, bir o qədər çox yeyirik.

Davamlı yeməyə davam etmək iştahla əlaqəli olsa da, mələk üzlü şeytanlar deyə biləcəyimiz bəzi qidalar mədə yeyərkən daha çox ac qalmasına səbəb olur.

Bunun ən böyük səbəbi istehlak etdiyimiz qidaların qida dəyərləri ilə zəngin olmamasıdır. Məsələn, toxluq hissi yaratmağa kömək edən qida zülal olaraq görülür və tərkibində zülal olmayan qidalar bu hissi yarada bilməz.

Eyni zamanda, şəkəri yüksək olan qidalar, trans yağları və artıq duz toxluq hissi yaratmaqdan uzaqdır və bizə xeyirdən daha çox zərər verir.

Doyma hissi yaratmayan və sağlamlığımız üçün çox faydalı olmayan qidalar arasında aşağıdakılar var; Fast food, hazır, işlənmiş qidalar, düyü, xəmir, meyvə suyu, tərkibində monosodyum glutamat olan yeməklər (Uzaq Şərq qidaları kimi) və yüngül qatıq.

 

| Həm sağlam, həm də doyurucu qidalar

| Yulaf

yulaf ezmesi

Sağlam qidalanmağı üstün tutan birinə, ən çox istehlak etdiyi qidanı soruşsanız, çox güman ki, yulaf ezmesi olacaq. Yüksək qida dəyəri olan yulaf ezmesi, oruc müddətində qan şəkərini tarazlaşdırmağa kömək edən qidalardan biridir.

İçindəki yüksək miqdarda sellüloz sayəsində bədənimiz uzun müddət yulaf ununu yandırır ki, bu da bizi uzun müddət tox hiss edir.

| Yumurta

yumurta

Yumurtaların uzun müddət toxluq hissi yaratması onsuz da bilinən bir həqiqətdir, ancaq səhvən qidalarla birləşdirdiyimiz yumurta, xüsusilə sahurda, düşündüyümüzdən daha az faydalı ola bilər.

Mütəxəssislər, tam bir protein bombası olan yumurtanın sahur saatlarında qaynadılmasını məsləhət görürlər. Son dərəcə dadlı olsa da, yumurtanı qovurma və ya kolbasa kimi ağır qidalarla birləşdirdiyimiz zaman mədə narahatlığı və qan şəkərimizdə tarazlıq pozula bilər.

| Paxlalılar

baklagiller

Quru paxla, ətli noxud, qırmızı kefal … Bunlar mətbəxinin əvəzolunmaz qidalarıdır, amma bu yeməkləri Ramazan ayında daha çox istifadə etmək faydalıdır.

Tərkibindəki maqnezium, E vitamini və kalium bolluğu sayəsində toxunulmazlığınızı böyük dərəcədə gücləndirən baklagiller, aclıq dövründə sizi daha sağlam və doymuş hiss edəcəkdir.

| Avokado

Avakado

Yulaf unu kimi, avokado da sağlam qidalanmağa üstünlük verən insanlar tərəfindən ən çox yeyilən qidalardan biridir. Doymamış yağ və kalium anbarı olan avokadonun dadı bir az fərqli ola bilər, ancaq uzun müddət toxluq hissi yaradacaq bu yeməyi, xüsusən də sahurda yumurta və tost ilə qarışdıraraq sınaya bilərsiniz.

| Süd və süd məhsulları

süt

Əvvəlcə hər şeyin çox olmasının zərərli olduğu ilə razılaşaq. Digər qidalar lazım olduğundan çox istehlak olunsa da, ziyanı çox fərq etmir, lakin süd və süd məhsulları oruc saatlarında bağırsağınızda böyük narahatlıq yarada bilər. Ancaq vaxtında və lazımi miqdarda istehlak edildiyi təqdirdə süd, qatıq və pendir kimi qidalar bir protein mənbəyinə çevriləcək və uzun müddət toxluq hiss edəcəkdir.

| Banan

muz

Son dərəcə ləzzətli və faydalı bir meyvə olan banan, yumurta kimi uzunmüddətli bir toxluq hissi yaradan qidalardan biridir. Axşam iftarından və ya gecə sahurundan sonra çox uzanmadan banan istifadə edirsinizsə, oruc saatlarında yaratdığı təsiri görərsiniz.

| Balıq

somon

Sardunya, somon və ton balığı yağlı balıq qrupuna daxildir. Ramazan ayında yağla zəngin balığa müraciət etmək həm sağlam bir pəhriz, həm də protein sayəsində toxluq hissini təmin edir. Eyni zamanda, bu balığın tərkibindəki Omega-3 sayəsində qaraciyərin yağlanmasının qarşısını ala və kilo almağa səbəb olan trigliserid dəyərlərinizi azalda bilərsiniz.

| Darçın

tarçın

Darçın, yulaf və paxlalılar kimi qan şəkərinin tarazlaşdırılmasında ən faydalı qidalardan biridir. Darçını çaylara atıb desertlərinizdə istifadə edə bilərsiniz, bu da xüsusilə pəhrizdə olan insanların şirin ehtiyaclarını ödəməyə kömək edir.

| Tünd şokolad (Bitter)

bitter çikolata

Əslində tünd şokolad sizi doydurmaq qabiliyyətinə malik deyil, lakin bu növ şokolad yağ, şəkər duza olan iştahımızı azaldır. Qara şokolad qan şəkərinin tarazlığına kömək etməklə yanaşı, xolesterolu azaldır.

 

Son olaraq 1 toxunuş qədər vaxt aparan yazıya reaksiya bildirməyi unutmayın ) Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün isə rəsmi Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz.

 

Yayın Axını

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.