Qucaqlaşmaq, Qucaqlamaq və Özümüzü Qucaqlamaqın Psixologiyamıza Olan Təsiri

Ailə terapiyasının qurucusu Virginia Satirin qucaqlamaq və qucaqlaşmaq ilə əlaqəli bir sözü vardır: “Yaşamaq üçün gündə 4 dəfə, yaşamaq üçün 8 dəfə, böyümək və inkişaf etmək üçün 12 dəfə qucaqlaşmağa ehtiyacımız var.” Bu ifadəni Satir Transformasiya və Sistemli Ailə Terapiyası Təlimində istifadə edir.

Ailə terapiyasının qurucusu Virginia Satirin qucaqlaşmaq ilə əlaqəli bir sözü vardır: “Yaşamaq üçün gündə 4 dəfə, yaşamaq üçün 8 dəfə, böyümək və inkişaf etmək üçün 12 dəfə qucaqlaşmağa ehtiyacımız var.” Bu ifadəni Satir Transformasiya və Sistemli Ailə Terapiyası Təlimində istifadə edir.

 

Sözdən başa düşüldüyü kimi, qucaqlaşmaq, qucaqlamaq və özümüzü qucaqlamaq psixologiyamıza çox müsbət təsir göstərir. Bu mövzu üzrə bir çox sahədə, xüsusən də pozitiv psixologiya sahəsində bir çox araşdırma var. “Bəs bu pandemiya dövründə kimə və necə qucaqlayım!” Buna görə məqalənin vacib bir hissəsinə özümüzü qucaqlamağın faydası daxildir!

Bu yazıda sizin üçün araşdırmaların nəticələrini tərtib edilən və sonunda gündəlik həyatınıza əlavə edə biləcəyiniz kiçik bir təcrübə təqdim olunacaq. Gəlin əvvəlcə nəticələri araşdıraq və sonra özümüzü necə qucağımızı birlikdə öyrənək.

Tədqiqat nəticələrinə görə qucaqlama və qucaqlaşmaq:

| Ağrını azaldır

El ele tutuşmak acıyı azaltıyor

Bir araşdırmada, tədqiqatçılar lazerdən 20 iştirakçıda pinprick (təcrübəçi) kimi ağrı hissləri yaratmaq üçün istifadə etdilər. İştirakçılar bildirdilər ki, əllərini bükdükdə (özünüzü qucaqlayarkən qollarınızı çarpazlaşdırmağa bənzər), daha az ağrı yaşayırlar. (Gallace, Torta, Moseley, Iannetti, 2011.)

Tədqiqatçılar bu nəticənin beyindəki ağrının haradan gəldiyinə dair qarışıqlıqla əlaqəli olduğunu irəli sürürlər. Ağrı bir yerdə meydana gəlir, ancaq deyirlər ki, qollarınızı bükdüyünüz zaman beyniniz ağrı siqnalının vəziyyətini qarışdırır. (Gallace et al., 2011.) Ancaq qucaqlamanın ağrını azaltmasının tək səbəbi bu deyil!

Qucaqlamağın başqa bir izahı var, oksitosin hormonu olan bu ağrıları azaldır! 2015-ci ildə aparılan bir araşdırma, sakitləşdirici bir toxunuşla sərbəst buraxılan oksitosin hormonunun ağrı kəsilməsində rol oynaya biləcəyini göstərir. (Goodin, Ness & Robbins, 2015.) Ayrıca, başqa bir araşdırmada daha çox yapışan insanların oksitosin səviyyəsinin daha yüksək olduğu bildirilir. (Paramabandhu, 2017.)

Öz-Şefkat | Sen ve Ben Dergi

Bəs bu oksitosin hormonu nədir? Oksitosin, xalq arasında ‘sevgi hormonu’ olaraq bilinən bir hormondur. Bunun səbəbi, hormon ifraz olunduqda insanların xoşbəxt və dinc hiss etmələridir. Eyni zamanda yüksək səviyyədə oksitosin əməyi asanlaşdırır və ana ilə körpənin bağlılığını artırır. Başqa sözlə, münasibətlərdəki xoşbəxtliyimizi və bağlılığımızı artıran bir hormondur. Maraqlıdır, elə deyilmi!

| Təhlükəsiz hiss etdirir və əhvalınızı artırır

Öz toxunuşunuzla (özünə toxunmaqla)belə toxunmaq, bədəninizdəki kortizol səviyyəsini (stress hormonu) azaldır və rahatlamağınıza kömək edir. Beləliklə, özünüzü qucaqlamaq bu rahatlıq və təhlükəsizlik hisslərini artıra bilər. Başqasını qucaqlaya bilməyəcəyiniz vəziyyətlərdə bunu bir xilaskar hərəkət olaraq hesab edə bilərsiniz!

Bu dediyimiz insana qəribə gələ bilər ancaq, araşdırmalar bunun faydalı olduğunu sübüt edir. Kənardan çox qəribə görünən bu vərdişi hərkəsdən kənarda etməklə özünüzü sakitləşdirə bilər, əsəb və stresdən qurtula bilərsiniz. (Sınamış biri olaraq deyirəm işə yarayır).

| Özünə qayğını artırır

Öz Şefkat Nedir? Kişiye Kazandırdıkları Nelerdir? | İyi Hisset

Araşdırmalara görə özünə toxunmaq və qucaqlamaq kimi özünə şəfqət hissi yaşamaq, bədəndəki kortizol səviyyəsini də azaldır və ümumi rifahı artırır. Özünə qayğını artırmağın bir yolu özünüzü yenidən qucaqlamaqdır! Aparıcı öz şəfqət tədqiqatçısı Kristin Neff-in işləri sübut edir ki, özümüzü qucaqlamaq, sığallamaq və fiziki olaraq rahatlamaq özümüzə olan sevgi və mərhəmət hissimizi artırır. (Neff, 2015.)

Bütün bu tədqiqatların nəticələrinə nəzər yetirdikdə fiziki toxunuşda oksitosin sərbəst buraxıldığını, kortizolun azaldıldığını və ürək-damar stresini sakitləşdirdiyini öyrəndik. Bəs niyə bunu sınamayaq?

| Özünü qucaqlamağın möhtəşəm gücü

Autocompaixão e outras reflexões do livro Plano B - Mundo Adaptado ®

Kristin Neff, əsəbi, kədərli və ya özünüzü tənqid etdiyiniz zaman özünüzü isti bir şəkildə qucaqlamağı, qolunuza və ya üzünüzə yumşaq bir şəkildə sığallamağınızı və ya bədəninizi yavaşca silkələməyinizi tövsiyə edir. O anlarda ətrafınızda başqa insanlar varsa, tez-tez əllərinizi hissedilməz bir şəkildə bükə biləcəyinizi, özünüzü rahat bir şəkildə yumşaq bir şəkildə sıxdığmağınızı söyləyir. Düşünməklə çətin anlarda özümüzü rahatlaya biləcəyimiz bir çox seçim var; Etməli olduğunuz tək şey sizə uyğun olanı tapmaqdır.

Çətin duyğular hiss etdiyiniz zaman ən çox istifadə etməli olduğunuz metod öz əlinizi sığallamaqdır. Ətrafda başqaları olduqda bunu asanlıqla tətbiq edə bilərəm və özümü sakitləşdirə bilərəm. Sizə uyğun bir toxunuş, özünəməxsus bir toxunuş sizi daha rahat və özünə inamlı olacağınız vəziyyətə gətirəcəkdir. Bəlkə də uşaqlığınızdan gələn bir şey var ki, heç fərqinə varmadan tətbiq etdiniz, kim bilir!

Düşünün və bunu inanmaqa özünüzə icazə verin. İstəsəniz, indi cəhd edə bilərsiniz, məsələn; Əlinizi ürəyinizə qoya, əlinizi sığallaya, yanağınızı sığallaya, özünüzü qucaqlaya, qollarınızı sığallaya və ya çənənizi hər iki ovucunuzda tuta bilərsiniz. Hansı biri ilə özünüzü daha rahat və təhlükəsiz hiss edəcəyini görəcəksiniz.

Çətin duyğu anlarında daha inamlı, sakit və rahat hiss edəcək bu toxunuş üçün yaşadığınız və sizin üçün yaxşı olanı seçib gündəlik həyatınıza əlavə etməyə çalışa bilərsiniz. Bunu etməyə başlayanda praktikanın sizi necə hiss etdiyinə diqqət yetirin. Daha isti, daha yumşaq, sakit hiss etdiyinizi görün. Bu, tətbiq etdiyiniz, yəni özünüzə qarşı mehriban olmağı təcrübə etdiyiniz, özünüzü olduğu kimi qəbul etmənizi asanlaşdıran özünə qayğı tətbiqidir.

Gördüyünüz kimi, yaxınlarımızı və ya özümüzü qucaqlamaq üçün bir çox səbəb var! Yəni günün təklifi, yaşadığınız və ya öz sağlamlığınızdan və ən əsası özünüzdən əmin olduğunuz insanları qucaqlamaqdır! Özünüzün və başqalarının mərhəmətindən zövq alın. Özünüzə yaxşı baxın.

  • Mənbələr : Asadollahi, M., Jabraeili, M., Mahallei, M., Asgari Jafarabadi, M., & Ebrahimi, S. (2016). Effects of Gentle Human Touch and Field Massage on Urine Cortisol Level in Premature Infants: A Randomized, Controlled Clinical Trial. Journal of caring sciences, 5(3), 187–194. https://doi.org/10.15171/jcs.2016.020
 

Son olaraq zəhmət olmazsa fikir və təkliflərinizi aşağıdakı şərhlər bölməsində qeyd etməyi unutmayın. Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün isə rəsmi Telegram kanalımıza da abunə ola bilərsiniz.

 

Digər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
9
+1
6
+1
0
+1
1

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.