PR İşi Nədir? PR Etmək və PR Fəaliyyətləri Nə Üçün Aparılır?

PR işi: Daim dəyişən və inkişaf edən ünsiyyət dövrü içindəyik. Texnoloji inkişaf sayəsində dövri rabitə prosesləri daim dəyişir. Daim dəyişən bu prosesdə təşkilatların mühüm rolu var. Müştəri düşüncələrini uğurla idarə etmək və brend adını qorumaq buraya aiddir.

Daim dəyişən və inkişaf edən ünsiyyət dövrü içindəyik. Texnoloji inkişaf sayəsində dövri rabitə prosesləri daim dəyişir. Daim dəyişən bu prosesdə təşkilatların mühüm rolu var. Müştəri düşüncələrini uğurla idarə etmək və brend adını qorumaq buraya aiddir.

 

PR (İctimaiyyətlə əlaqələr) bir şəxs və ya təşkilat üçün rabitə kanallarından istifadə edərək cəmiyyətin ümumi qavrayışının uğurlu idarə edilməsidir. Tərcümədə İctimaiyyətlə Əlaqələr olaraq tərcümə edilən konsepsiya, bir markanın və ya bir insanın xalq qarşısında nüfuzunun qorunması və dəstəklənməsi, şüur ​​və düşüncə səviyyəsinin artırılması və davranışlarına təsir göstərməsi nəticəsində yaradılan bir etibar rəhbərliyidir.

PR tədqiqatları böyük və ya kiçik olmasından asılı olmayaraq bütün fərdlər və ya təşkilatlar üçün həyati əhəmiyyətə malikdir. PR tədqiqatları sayəsində cəmiyyətlərin diqqəti çəkilir və cəmiyyət qarşısında müsbət bir imic və əlaqələr araşdırmaları aparılır. 

| PR nədir?

PR Ne Demek? Piar Çalışması Nasıl Yapılır?

Ümumiyyətlə PR, fərdlər və təşkilatlar tərəfindən istifadə olunan ünsiyyət və əlaqə metodudur. Yaşayan və canlı təşkilatların üzünü xalqa qarşı gücləndirmək üçün bir səydir. PR həm də tək-tək insanların gözündə markanın ictimai imicini gücləndirmək üsullarından biridir.

PR bir nüfuz rəhbərliyi və bu idarəetmə prosesini davam etdirməyin ən doğru yoludur. PR-da vacib olan şey fərdlərin və ya təşkilatların xalqa və geniş kütlələrə qarşı nüfuzunu gücləndirməkdir. Bu səbəbdən hədəf auditoriyanın və ya insanların gözündə qavrayışı idarə etmək, korporativ və ya şəxsi imicini gücləndirmək üçün effektiv strategiyalardan biridir.

PR və PR İxtisası sahəsinin ilk nümunələrini görmək istədikdə, 1900-cü illərin əvvəllərinə qədər tarixin səhifələrini geriyə çevirməliyik. Bu illərdə dünyaca məşhur Wall Street müxbiri kimi tanınan Ivy Lee, PR konsepsiyasının ixtiraçısı olaraq ortaya çıxır.

Ivy Lee ilk dəfə 1906-cı ildə ictimaiyyətlə əlaqələr üçün “Prinsiplər bəyannaməsini” nəşr etdi. Bu hesabatda, ünsiyyətin dəqiq və aydın olması lazım olduğunu və PR sahəsinin, müştərinin məsuliyyətindən əlavə, ictimaiyyətin məsuliyyətini daşıdığını söylədi. Əlbətdə ki, bu münasibət Lee-yə PR gətirmədi. Məsələn, Rockefeller ailəsinin kömür mədən əməliyyatı ilə əlaqəli PR əlaqələri səhv və yanıltıcı olduğu üçün sərt bir şəkildə tənqid olundu. Bu gün PR bütün ölçülü müəssisələrin öz işlərini uğurla aparması və məhsul və xidmətlərini tam şəkildə təqdim etməsi üçün əsas tələblərdən birinə çevrilmişdir.

 

| PR ilə reklam arasındakı fərq nədir?

PR işlərinin və reklam işlərinin təbiətinə görə oxşarlığı vardır ancaq, bu PR ilə reklam arasındakı fərqə şübhə altında baxmaqınıza səbəb ola bilər. Bunu çox sadə bir məntiqlə izah etmək üçün reklamlar markanın öz səsinin xalqa çatdırılmasıdırdeyə bilərik. PR fəaliyyətində isə səsinizi birbaşa xalqa eşitdirmək əvəzinə, insanları eşitdirirsiniz.

Daha sadə bir nümunə ilə izah etmək üçün 3 dostla danışdığınızı təsəvvür edin. Ən vacib istedadınızın gitara çalmaq olduğunu bilirsiniz və bu iki adama gitara çaldığınızı söyləyirsiniz. Bu vaxt qarşınızdakı insanlar eqoist, özünü sevən, xudbin və ya narsisist kimi düşünərək sizi səhv başa düşə bilər.

Ancaq bir az PR işi ilə bu ssenarini sizin xeyrinizə çevirə bilərik. Təsəvvür edin ki, bir gün təsadüfən eyni dostlarınızdan biri gitara çaldığınızı gördü və bəyəndi. Bu dost sizin haqqınızda sizi görməyən digər dostunuzla danışanda həm qarşı tərəf sizi dinləməyə maraq göstərəcək, həm də yuxarıda qeyd etdiyimiz bütün pis sözlərin sizə adi olmasının qarşısı alınacaq. Reklam və PR tədqiqatları arasındakı fərqi başa düşmək üçüb bu nümunədəki sadə insan münasibətləri qədər asandır.

Bir marketoloq və ya reklam verən işçilərin uğuru ölçümlərini istədikdə, kampaniyalarının uğurlu olub olmadığını görmək üçün özlərinə aşağıdakı sualları verməlidirlər:

  • Məhsul satıldığı sənayenin ehtiyaclarını ödəyib mi, yoxsa istənilən satış uğuru əldə olundumu?

  • Reklam xərclərimizin qaytarılması nədir? İnvestisiyanın nə qədər hissəsi (ROI – Return on İnvestment) geri qayıtdı?

  • Məhsul müştərilər, sosial media izləyiciləri, sənaye liderləri və ictimaiyyət tərəfindən danışıldımı?

Bir PR mütəxəssisinin müvəffəqiyyət göstəriciləri suallardan daha çox belə görünür:

  • Mətbuatda, müvafiq kommersiya yayım mənbələrində və İnternetdə məhsul və ya marka haqqında bir çox müsbət şərh əldə edildi.

  • Şirkət direktorlarından birinin bir tədbirdə nitq söyləməsi mətbuatın bizə müsbət təsirini hiss etməyimizə kömək etdi.

  • Sektorun ən əhəmiyyətli mükafatlarından birinə layiq görüldük.

  • Bütün şirkətin sosial media, mətbuat, sənaye liderləri və ictimaiyyət tərəfindən danışılmasını təmin etdik.

| PR etmək

Improve your PR strategy with these three content marketing lessons –Earned Media Rising

PR bir şəxsin, qurumun, təşkilatın və ya şirkətin vacib marketinq strategiyalarından biridir. Uğurlu PR səyləri hədəf auditoriyanızdakı hər kəsin diqqətini cəlb etməyə kömək edəcək və məhsullarınıza və xidmətlərinizə maraq təbii olaraq artacaqdır.

Bir məhsul və ya xidmət təklif edildikdə, hər kəs reklam, promosyonlar, sosial media və e-poçt marketinqinin təsirli bir silah olduğunu düşünülür. Bununla birlikdə, insanlara bu məhsul və ya xidmət haqqında etibarlı üçüncü tərəf mənbələrindən açıqlamalar verilmədiyi təqdirdə istənilən uğuru əldə etmək mümkün deyil. PR işləri bu nöqtədə işə başlayır.

Marketinq mütəxəssislərinə görə, üçüncü mənbələr tərəfindən əldə edilən müsbət rəylərin reklam səyləri ilə müştəri qazanmaqdan daha uzun vaxt çəkməsi daha yüksək ehtimaldır. Digər tərəfdən, geniş miqyaslı və səsli reklam kampaniyaları ilə müqayisədə aşağı büdcələrlə PR tədqiqatları aparmaq olar.

| PR necə aparılır?

pr tanıtımı ne anlama geliyor

PR inkişaf etmiş strategiyalardan asılı olan bir sıra işlərdir. Bu proses bir-biri ilə sıx təmasda olan müxtəlif mərhələlərlə həyata keçirilir. Proses planlı və proqramlaşdırılmış şəkildə nə qədər çox davam edərsə, PR tədqiqatlarından daha çox effektivlik artır. PR özü sonsuz bir dənizdir. Bu dənizi sizə bir neçə sətirdə çatdırsaq, böyük bir dənizi vedrəyə sığdırmağa bənzəyər. Bununla birlikdə, PR-ı necə edəcəyimiz sualına qısa formada cavab vermək üçün təsirli bir nümunə olaraq aşağıdakı üç addımı verə bilərik:

  • Effektiv və xəbərdar mətbuatı dərc etmək, jurnalistlər, bloggerlər və vlogerlər tərəfindən müsbət məzmun dərc etmək.

  • Qəzetlərə müsahibə vermək, əlamətdar hadisələri xəbər vermək, real həyat nümunələri təqdim etmək və maraqlı məzmunlarla xidmət vermək.

  • Sosial media kanalları ilə əlaqədar insanlarla qarşılıqlı əlaqə. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn və Pinterest kimi vacib sosial media mənbələrinin, xüsusən də blogların aktiv istifadəsini təmin etmək.

Uzun formada addımlarla: 

| Məqsəd təyin etmək

Set Goals: Performance Excellence - Northwestern University

PR işinin ilk addımı hədəfi müəyyənləşdirməkdir. Çünki bütün strategiyalar müəyyən olunmuş hədəfə əsaslanacaqdır. Bu baxımdan PR işi təşkil edən təşkilatların aşağıdakı sualı vermələri vacibdir: Niyə PR edirik? Məqsədimiz nədir? Məsələn, PR tədqiqatlarının bəzi səbəblərini aşağıdakı kimi ümumiləşdirə bilərik:

  • Mənfi qavrayışı müsbət hala gətirmək

  • Şüur və məlumatlılığın artırılması

  • Satışı artırmaq

  • Marka şəxsiyyətinin gücləndirilməsi

  • Öyrətmə və məlumatlandırma

Hədəf nə qədər dəqiq müəyyən olunarsa, bir o qədər PR tədqiqatları hədəflərinə yaxınlaşacaqdır. Bu baxımdan məqsədi təyin etmək PR-ın ən dəyərli mərhələsidir.

| Hədəf Auditoriyası (Tamaşaçı) Seçimi

Hedef Kitle Belirlemenin Püf Noktaları

PR məqsədini təyin etdikdən sonra bu mesajların kimə veriləcəyinə diqqət yetirilməlidir. Bunun üçün yaxşı bir hədəf auditoriyası təhlili tələb olunur. PR-nin məqsədi verilmiş mesajları tamamilə göndərməkdir. Bunu etmək üçün bəziləri arxa planda qalır, bəziləri isə irəli addım atır. Bu görkəmli şəxslərdən ibarət qrup hədəf auditoriyası adlanır. PR mütəxəssisləri məqsədləri üçün müəyyənləşdirdikləri hədəf auditoriyanın diqqətini cəlb edəcək bir sıra mesajlar yaratmalıdırlar.

Hədəf qrup seçimi PR hədəflərindən asılı ola bilməz. Çünki növbəti prosesə hədəf auditoriyanın marağı və qavrayışı ilə bağlı işlər daxil ediləcəkdir. Bu səbəbdən düzgün təyin olunmayan hədəf auditoriyası PR səylərinin müvəffəqiyyətinə də zərər verəcəkdir. Buna görə hədəf auditoriya seçimi vurğulanması lazım olan bir mövzudur.

| Veriləcək mesajları təyin etmək

PR and Communications Internship in Los Angeles, CA - Stage Stati Uniti

Məqsəd və hədəf auditoriyası müəyyən edildikdən sonra bu insanların necə təsirlənəcəyi barədə düşünmək lazımdır. Mesaj təyinetmə hissəsi ilk iki mərhələdən daha praktikdir. PR məqsədi və hədəf auditoriyası düzgün müəyyənləşdirilərsə, hansı mesajların istifadə ediləcəyi az-çox aydın olur. Qalan bu mesajların kompakt və səmərəli şəkildə necə çatdırılmasıdır.

Mesajın müəyyənləşdirilməsini vacib edən bəzi meyarlardan bəhs edə bilərik. Məsələn, hədəf auditoriyaya mesajlar çatdırarkən aşağıdakılardan hansının istifadə olunacağına aydınlıq gətirmək çox vacibdir:

  • Şüar

  • Video

  • Görünüş

  • Dizayn

Bu maddələri daha da artıra bilərik. Əsas olan, hədəf mesajı düzgün formada necə çatdırmaqdır. PR mütəxəssisləri bu mərhələdə istifadə edəcəkləri tanıtım materiallarını müəyyənləşdirməli və strategiyalarını tamamilə müəyyənləşdirməlidirlər.

| Platformaya qərar vermək

How to Choose the Best Social Media Platforms for Your Business | Insureon

Bu mərhələdə mesajların hədəf auditoriyasına harada və necə çatacağı müəyyənləşdirilməlidir. Xoşbəxtlikdən, bugünkü PR mütəxəssisləri keçmişlə müqayisədə şanslıdır, çünki PR-da uğur gətirəcək müxtəlif kanalların mövcudluğundan danışa bilərik. Ancaq bu, bəzən ictimaiyyətlə əlaqələr alimlərinin zərərinə ola bilər. Seçim çox olduğundan, səhv bir metod seçildiyi vaxt bu düzgün və ya səhv ola bilər.

Bəs PR edərkən hansı kanallardan istifadə etmək olar?

  • Sosial Media Reklamları

  • Sosial Media Paylaşımları

  • Google reklamları

  • SEO

  • Bloq və Məzmun Tədqiqatları

  • Jurnal, Televiziya, Radio

Hədəf auditoriyasına müsbət təsir göstərmək üçün müxtəlif kanalları sınamaq olar. Bu baxımdan PR-ın əsas nöqtəsi ortaya çıxır. Düzgün media platformasını seçərək düzgün mesajlar verərək PR ilə səmərəli bir ictimaiyyətlə əlaqələr prosesi qurula bilər. 

Nəhayət, qurulmuş strategiyanın düzgün işlədiyini yoxlamaq lazımdır. Geridönüş davamlı olaraq izlənilməli və səhv bir qavrayış meydana gəlsə dərhal müdaxilə edilməlidir.

| Üstünlükləri nələrdir?

PR tədqiqatlarının markalara və fərdlərə faydalarını aşağıdakı kimi sadalaya bilərik:

  • Etibar yaradır.

  • Hədəf auditoriyanın diqqətini çəkir.

  • Əlavə dəyər verir.

  • Uzun və qısa müddətdə satışları artırır.

  • Qəbul edilmiş bir forma yaradır.

PR-ın ən vacib missiyalarından biri mənfi qavrayışı müsbətə çevirməkdir. Düzgün PR hərəkətləri ilə markaların və cəmiyyətin etibarını itirmiş insanların ümumi imici müsbət hala gətirilə bilər.

| Bir PR agentliyi və ya mütəxəssisləri nə edir?

The ONLY 4 Reasons Your Startup Should (Maybe) Hire a PR Agency - Modular

PR istənilən şəxs, marka, müəssisə, təşkilat və təşkilat üçün istifadə edilə bilər. Bəzən PR fəaliyyətləri şəxslərin özləri tərəfindən həyata keçirilir və bəzən sükan kapitanlara, PR agentliklərinə və ya kobud dənizlərdə dayanmağı bilən PR mütəxəssislərinə həvalə olunur. Beləliklə, bir agentlik və ya PR mütəxəssisi markanızın PR işi üzərində hansı işləri aparacaq?

  • Markanız və ya sizin marka hekayənizi izah edəcək: İnternetdə qarşılaşdığınız bir sosial media yazısı, bir bloqda oxuduğunuz bir məhsul araşdırması və YouTube-da ani şərhlər kimi sizi təsir edən şeylərin hamısı olma şansı var. PR mütəxəssisləri rəqəmsal və çap olunmuş nəşrlər vasitəsi ilə markanın və ya şəxsin hekayəsini ən təsirli şəkildə çatdırır və hekayənizi lazımi şəkildə doğru insanlara çatdırır.

  • Müzakirə və böhran idarəçiliyi: Hər il onlarla insanın uğursuz PR səbəbindən işlərini tərk etmək məcburiyyətində qaldıqlarını bilirdinizmi? Bunun səbəbi şirkətlərin büdcəsi deyil, məhdud PR imkanlarıdır. Bir şəxs, müəssisə və ya təşkilat hansı sahədə fəaliyyət göstərməsindən asılı olmayaraq, özünü cəmiyyət qarşısında düzgün marka səsi ilə ifadə etməlidir. PR agentlikləri və mütəxəssislər ictimaiyyət qarşısında markanızın səsi olmağı bacarırlar. Müzakirələri şirinləşdirir və markanızın böhran idarə etmə üsulları ilə problemlərdən fərqlənməsinə kömək edir.

  • Yazıçılar, yazıçılar və yenə də yazarlar: PR agentliyi və mütəxəssisləri çox işləyir, amma yazmaq əsas işdir. Təqdimatlar, xəbərlər, press-relizlər, media açıqlamaları, sosial media məzmunu, blog məzmunu, reklam məzmunu, çıxışlarbildirişlər kimi bir çox redaksiya işləri PR mütəxəssisinizin və ya agentliyinizin davamlılığını qorumaq üçün həll etməli olduğu əsas vəzifələrdən biridir. Bunlar markanın PR səyləridir.

  • Tədbirlərin cədvəli: Tədbirlər markanızı, məhsullarınızı və xidmətlərinizi ictimaiyyətə çatdırmaq üçün əla bir yoldur. Yerli camaat, mətbuat və siyasətçilərin diqqətini cəlb etmək üçün PR fəaliyyətlərində müxtəlif fəaliyyətlər hazırlanır. Müsbət mesajları olan bu hadisələr sayəsində marka ictimaiyyət tərəfindən yeni bir perspektiv qazanır.

  • Mediaya danışırlar: PR mütəxəssisləri markanızla media arasında möhkəm bir əlaqə təmin edirlər. Üçüncü tərəflər sizin barənizdə danışanda insanların öyrənməsinin yeganə yolu çox kanallı medianı tanıtmaqdır. PR mütəxəssisləri; Jurnalistlər, trend analitikləri, iş yazıçıları, qəzet yazıçıları, həyat tərzi müəllifləri və bloggerlər kimi onlarla media rəsmisi ilə əlaqə qururlar və sizin üçün hər şeyə diqqət yetirirlər.

Ancaq yuxarıda sadalananlar işini yaxşı görən PR agentliklərinin öhdəlikləridir. Bu yazmaqda məqsəd onlardan nələri tələb edə biləcəyiniz və hansı xidmətlərdən yaralanmalı olduğunuz məlumatını sizə çatdırmaqdır.

| Nümunə PR işləri

PR işləri, müasir dünyanın markaların önə çıxması üçün əvəzolunmazdır. Yaxşı, bəzi uğurlu PR işlərini imzalayan kimlər və bu PR səylərinin geri çevrilməsi markalarda necə əks olunur. Budur sizə bu suala cavab verəcək 5 nümunə PR işi:

| 1 – Carlsberg -in “best poster in the world” (dünyanın ən yaxşısı) afişası

Bir pivə markası olan Carlsberg-in tarix boyu təsirli və yaradıcı reklam işləri apardığını bilirik. Eynilə, markanın dünyanın ən yaxşısı şüarı ilə bir çox yaxşı əsəri var. Bunlardan biri ciddi PR işinə çevrilən “best poster in the world” fikri.

PR

Yuxarıda gördüyünüz bu təsadüfi poster 2015-ci ildə Londonda quraşdırılmışdır. Afişanın ortasındakı kranın köməyi ilə insanlar öz qablarına istədikləri qədər pivə doldurub içə bilirdilər. Bir çox pivə həvəskarının xoşuna gələn bu iş, sosial mediada Carlsberg markası ilə bağlı böyük əks-səda doğurdu və nəticədə təkcə Twitter-də gündə 3 milyondan çox tvit yazıldı. Bu PR səyindən sonra #probablythebest hashtaginin Carlsberg ilə sosial mediada məşhurlaşması şübhəsizdir.

| 2 – KFC-nin barmaq yaladan dırnaq boyası

İnsanın qulağına ağılsızca gəl bilər, amma PR işinin uğurlu olması üçün edilə bilən hər şey yaxşıdır. Məsələn, KFC-nin Asiya bazarına çıxdıqda əks-səda tapması üçün istehsal olunan yeməli dırnaq boyası kimi …

PR

KFC-nin Hong Kong şöbəsi, markasını PR etmək üçün maraqlı bir metoddan istifadə etdi. Müştərilərini barmaqlarını dadı ilə həqiqi mənada yalamaq istəyən KFC, ağrılı və ağrısız olaraq iki fərqli sousu dırnaq boyasına çevirdi. Narıncı dırnaq cilaları istifadə edənlər həm dırnaqlarını ön plana çəkdilər, həm də KFC məhsulları yeyərkən sousa çatma ehtiyacını ortadan qaldırdılar.

PR işi geniş miqyasda uğurlu alındı. Məhdud sayda sous dırnaq cilaları qısa müddətdə istehlak edildi. Gözəllik blogları və vloggerlər, məhsulu qısa müddətdə viral hala gətirərək markadan bəhs olunacaq hala gətirdi. PR! necə olur indi tam başa düşə bildinimiz?

| 3 – Warner Leisure otellərinin “anti-age gin” PR işi

Bəzən PR işlərinin sürətli reaksiya göstərməsi arzu edilir. Bu baxımdan Warner Leisure otellərinin “anti-age gin” (“yaşlanma qarşı içki”), mütləq manşetləri vurmağa layiq PR işi idi.

PR

Warner Leisure otelləri, müştərilərinə təqdim etdikləri xüsusi cin və tonik maddələrinin selülit və günəşin dəri üzərindəki mənfi təsirlərini minimuma endirərək dəridə müalicəvi təsiri olan müxtəlif antioksidanlardan və otlardan hazırlandığını iddia etdi.

Otelin bu ecazkar məhsulunun nə qədər yaxşı işlədiyinə dair heç bir elmi dəlil yoxdur. Cin və tonikin insan dərisinə faydası olub-olmaması da maraq mövzusudur. Ancaq bu cin və tonikin bir otelin PR işi üçün çox yaxşı təsir göstərdiyi bir reallıqdır.

 

| 4 – Cadbury’s Crème Egg kafesi

Məhsulları ilə PR edən bir markadan daha təbii nə ola bilər? Uğurlu bir PR işini nümunə göstərən Cadbury’s Crème Egg kafesi, maraqlı menyuları və özünəməxsus konsepsiyası ilə öz PR -ını edən, müştərilərini xoşbəxt, güldürən və əyləndirən bir kafedir.

PR

Kafeyə gedirsən və menyu istəyirsən. Menyuda bir siçan tələsi və tələnin sonunda qəlyanaltılar üçün Süd Burgeri tapırsınız. Tamamilə pulsuzdur. Belə bir təcrübə istəmirsinizmi? Müştərilərini xoşbəxt görməyi bacaran Cadbury’s Crème Egg kafesi; Yumurta əsgərləri, tort tostları və qırılmış yumurta x-şüaları kimi onlarla təsir edici məhsullarla öz PR məhsulunu çevirməyi bacardı. (Gəncədə buna oxşar bir kafe görmüşdüm heyf adı yadımda deyil)

| 5 – Ghostbusters filminin PR işi

Markalar və fərdlər xaricində təşkilatların və fərdi məhsulların da PR işlərinə məruz qala biləcəyini qeyd etdik. Ghostbusters uğurlu bir PR işi edən filmlərdən biridir. Filmin nümayişindən əvvəl Londonun Waterloo stansiyasında nəhəng və nostaljik bir ruh heykəli qoyuldu. Uğurlu heykəl nostaljik atmosferinin üstünlüyü ilə qısa müddətdə bir simvol oldu.

PR

Minlərlə insan Ghostbusters filmi haqqında eşitdi və yüzlərlə insan bu nostaljik obrazın qarşısında foto çəkərək müxtəlif sosial media kanallarında paylaşdı. Yəni pulsuz formada filmi tanıtdı). Ghostbusters heykəli bir reklam idi? Bu, mütləq bir reklam idi. Üstəlik, əla bir PR işi idi …

Ətrafınıza bir az təfərrüatla baxdığınız zaman, PR-ın reklamdan fərqli olduğu real dünyada daha çox PR işi nümunəsi görəcəksiniz. Çünki PR indi qaçılmazdır! Çünki ən effektiv tanınma yoludur!

 

Son olaraq zəhmət olmazsa fikir və təkliflərinizi aşağıdakı şərhlər bölməsində qeyd etməyi unutmayın. Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün isə rəsmi Telegram kanalımıza da abunə ola bilərsiniz.

 

Digər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
6
+1
0
+1
1

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.