Niyə Nəqliyyat Vasitələri Təkərləri Həmişə Qara Rəngdə Istehsal Olunur?

Heç düşündünüzmü, niyə yolda gördüyünüz hər bir avtomobilin həmişə eyni rəngli təkərlərə sahib olur? Biz də bu marağa düşdük və sizə təkərlərin həmişə niyə qara rəngdə olduğu izah etdik.

 

Heç düşündünüzmü, niyə yolda gördüyünüz hər bir avtomobilin həmişə eyni rəngli təkərlərə sahib olur? Biz də bu marağa düşdük və sizə təkərlərin həmişə niyə qara rəngdə olduğu izah etdik.

Yalnız gözlərimizin görə biləcəyi müxtəlif rəng olduğu halda nəqliyyat vasitələrindəki təkərləri niyə həmişə qara olduğunu heç düşündünüzmü? Avtomobillər rəngarəng olarkən niyə onları yerdən ayıran təkərlər bir rəngdədir? Bu sualın cavabı ilə maraqlandıq və təkərlərin niyə həmişə qara olduğunu izah etdik.

Hər şeydən əvvəl ümumiləşdirsək, nəqliyyat vasitələrimizdəki təkərlərin qara olmasının səbəbi təkərlərin istehsalında istifadə olunan materiallarda yatır. Bu materiallar yaxın vaxtlarda dəyişməyəcəyi üçün, müxtəlif sahələrdə yeni texnologiyalar tapılana qədər təkərlər qara rəngdə qalacaq. Bəs, təkərə qara rəng verən hansı materiallar var?

| İki əsas xammaldan birincisi: Kauçuk

kauçuk

Təkərin iki əsas xammalı var. Bunlardan birincisi, eyni adda ağacdan hazırlanan kauçuk, təbii kauçuk və neftdən əldə edilən süni kauçuk, istehsal ediləcək təkərin istifadə sahəsinə görə uyğun nisbətdə rezin qarışığına əlavə olunur. Təkərdəki ümumi kauçuk miqdarı 60% ilə 80% arasında dəyişir. Rezin təkərə rahatlıq verir və sürtünmə əmsalı artır. Təbii kauçukun rəngi qəhvəyi olduğu halda, süni kauçuka ağ, sarı, qəhvəyi və ya şəffaf rənglərdə rast gəlinir.

| İkinci əsas xammalımız: Hiss

is

Təkərlərdə istifadə olunan ikinci əsas xammalımız hissdir. Alov olduğu hər yerdə qarşılaşa biləcəyiniz bu maddə qara rəngdədir və hər yerə tez sürtmək üçün bir quruluşa sahibdir. Kauçukdan əlavə bir təkərdə 20 % ilə 40 % arasında hiss olur. İşin əsas vəzifəsi aşınma müqaviməti verərək təkərin ömrünü uzatmaqdır.

Günümüzün texnologiyası ilə hazırlanan boyalar, tüstünün qara rəng gücünün öhdəsindən gəlməyə gücü çatmır. Qurum olan təkər pastasına nə qədər rəngli boya qatılsa da, təkər yenə də qara rəngini qoruyacaq. Bundan əlavə, xəmirə qoyduğunuz bu boya təkərin tərkibini pozacaq, buna görə çox məntiqli bir proses deyil.

| Ancaq hiss də ən əsas səbəb deyil:

karbon siyahı

Hiss, təkərin rənglənməsinə mane olsa da, təkər qaralmasının ən böyük səbəbi hiss deyil. Günümüzdəki nəqliyyat vasitələrinin qara təkərlərə sahib olmasının ən böyük səbəbi “karbon qarası” adlanan piqmentdir. Bu piqment sayəsində istifadə etdiyimiz təkərlər bu qədər möhkəm və davamlı ola bilər. Bir misal gətirək, piqment təkərin yığdığı istiliyi yayaraq təkərin ömrünü artırır. Əlbətdə bunun rezinlə qarışdırılan piqment, təkərin rəngini təyin edir.

| Xatırlamaq vacibdir ki, təkərlərin məqsədi görüntü deyil, funksiyadır:

Avtomobilimizin yerə toxunmasına və saatlarla sürülməsinə imkan verən bu təkərlər, qara rəngə sahib olmasına səbəb olacaq material olmasaydı, bu qədər davamlı və təhlükəsiz ola bilməzdilər. Bu gün rəngli təkərlərin bir neçə nümunəsini görsək də, bu təkərlərin gündəlik sürüş üçün belə uyğun olmadığını bilmək vacibdir.

 

Digər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.