Məşhur Filmlərdə və Seriallarda İzləyicilərə Gizli Mesajlar Verən Təəccübləndirən Kostyum Detalları

Hərbirimiz məşhur film və serillara baxmaqı sevir. Oradkı hekayələr və davamlnda olan hadisələr hər birimizin bir anlığa nəfəs almasını belə dayandırır. Ancaq filmlərdə bəzən heç diqqət etməsinizdə gizli mesajlar verirlir. Bu yazıda kostyum vasitəsilə verilən gizli mesajlara baxacayıq.

Yazıda bir çox məşhur film və serial görəcəksiniz. Bunlar həm yeni həmdə köhnə filml və seriallar olacaq.

| 1. The Queen’s Gambit

Kostyum dizayneri Gabriele Binder-ə görə, qəhrəmanın hekayənin sonunda geyindiyi kostyum serial üçün xüsusi hazırlanmış hörmə ‘üzüm’ palto və ya Pierre Cardin-in zərif xanımlar üçün hazırladığı geyimindən ilham alındığı paltar kimi, həndəsi formalı parçalar, əsas xarakterin təbiətini vurğulayır.

| Kostyumların köməyi ilə dizaynerlər hekayəni bir döngə halına çevirə bildilər.

Kostümlerin de yardımlarıyla tasarımcılar hikayeyi bir döngü haline getirebilmeyi başardılar.

Hekayənin əvvəlində qəhrəmanın həyatına davam etmək üçün yol seçərkən ən qiymətli paltarını – anasının yaxasına naxışlı bir paltar geyindiyini görürük. Hekayəni bir-birinə bağlayan son turnirdə baş qəhrəman əvvəl geyindiyi ilə eyni rəngdə bir paltar seçir.

| 2. Inception

Inception

Kostyum dizayneri Jeffrey Kurland, hekayədəki hadisələrin gerçəkdə və ya xəyalda yaşandığını anlamaq üçün ssenarini üç-dörd dəfə oxumalı idi. Bu vəziyyət qəhrəmanların paltarında əks olunmalı idi. Dizayner hər obrazın özünəməxsus tərzini qorumaq istəyirdi, lakin hadisələr yuxudan reallığa və ya əksinə inkişaf etdikdə obrazların üslubları da dəyişməli idi. Məsələn, Leonardo DiCaprio’nun canlandırdığı obrazın görünüşü yuxu səviyyələrinə getdikcə daha formal (tündə rəngdə) olur.

Real həyatda, gödəkçə və qalstuk ilk yuxu səviyyəsinə enəndə köynəyi geyən xarakterə əlavə edildi, lakin ümumi görünüşü olduqca rahat qaldı. İkinci yuxu səviyyəsində, buna uyğun 2 parça kostyum geymişdi. Bu vəziyyət xarakterin taleyi nəzərə alınmaqla olduqca simvolikdir.

| Kostyum dizaynerləri üçün əsas problem bütün əsas personajların kostyum geyinmələri idi, çünki fərqli görünməli idilər.

Kostüm tasarımcıları için asıl zorluk, tüm ana karakterlerin takım elbise giymek zorunda olması, ancak farklı görünmeleri gerektiğiydi.

Bu vəziyyət qarşısında Jeffrey Kurland, “Boz kostyumlar, mavi kostyumlar və qara kostyumlar hazırladı. Kəskin bir yaxa, aşağıya enən bir yaxa və bəlkə də eşarplı bir yaxa ola bilər, amma bunlar hamısı lazım idi.  Yenə də kostyumlar uğurla dizayn edildi. Məsələn, Di Kaprionun obrazından fərqli olaraq, Joseph Gordon-Levitt-in obrazı 3 parça kostyum geyinmişdi. Eyni zamanda Tom Hardy -nin xarakteri, kamera qarşısında təsadüfən göstərdiyi qırmızı corabların köməyi ilə diqqət mərkəzinə çevrildi.

| 3. Harry Potter və Ölüm Yadigarları: Hissə 1

Harry Potter ve Ölüm Yadigârları: Bölüm 1

Dolores Umbridge-in kostyumunda xarakter və personajın meylləri haqqında çox şey izah edən izahlı bir detal var. Pişik şəkilli yaylığı, kiçik ensiz başı və uzun quyruğu ilə əslində ilana bənzəyir. Bu şəkildə kostyum dizayneri Umbridge-in Lord Voldemort -a gizli itaət edənlərdən biri olduğuna işarə edir.

| 4. Vəhşi Duyğular

Vahşi Duygular

1990 filmi üçün Nicolas Cage xüsusi olaraq bir qənaət mağazasına getdi və ilan dərisindən bir gödəkçə alıb rejissor David Lynch-dən xarakterin qara geyimləri və çəkmələri ilə birlikdə onu kostyumun bir hissəsi halına gətirə biləcəyini istədi. Cily, Marilyn Manson-a verdiyi müsahibədə 1960-cı ildə çəkilən “The Fugitive Kind”  (Qaçaq kind) filmində oxşar geyimdə olan Marlon Brandoya (tanımayanlar üçün xaç atasındakı Don Karleone) müraciət etmək istədiyini söylədi.

Gödəkçə də filmdə əyləncəli bir rol oynadı. Filmdəki başqa bir personaj bu gödəkçə axmaq bir təlxək ceketinə bənzədiyini söylədikdə, Sailor (rolunu Nicolas Cage) cavab verdi:

Bu ilan dərisindən bir gödəkçədir! Və bu mənim üçün fərdi olmağımın və şəxsi azadlığa inamımın bir simvoludur. 

dedi

| 5. Anna Karenina

Anna Karenina

Kostyum dizayneri Jacqueline Durran üçün bu film lüks papaqlar, örtüklər və zinət əşyaları ilə fərqli şeyləri sınamaq üçün əla bir fürsət idi. Keira Knightley -nin Chanel kolyelerinə və sırğalarına yapışmış lələklərlə, hətta papağındakı brilyantla oynadığı obrazı görürük. Bütün bunlar xarakteri əhatə edən lüksün simvoludur. Rejissor, örtülü papaq sayəsində xarakteri vurğulamağı bacaran gözəl bir obraz əldə etdi. Anna oğlunu ziyarətə qayıtdıqda örtüyü götürmədən ağlayırdı. Bu, ananın ümidsizliyini simvollaşdırır.

 

| 6. Drive

Drive

Ryan Gosling “Drive” filmi üçün məşhur pencəyi özü seçdi. Nicolas Winding Refn-ə görə rejissorlar böyük aktyorlarla işləyəndə tez-tez aktyorlara qəhrəmanlarının geyəcəyi paltarları seçməyə icazə verirlər, çünki bu, oynayacaqları obrazları paltarlar vasitəsilə nə qədər ifadə etdiklərini göstərir. Ancaq bu gödəkçənin arxasında Goslingin əvvəl seçdiyi bir əqrəb yox idi.

Kostyum dizaynerləri qartal və digər heyvan simvolları olan hərbi geyimlərdən ilham alaraq gödəkçəyə əqrəb əlavə etdilər. Buna görə də pencəyin ön hissəsi olduqca adi idi, ancaq arxasında bəzi detallar var idi. Sonra Gosling çəkiliş qrupuna qurbağa və əqrəb hekayəsini əlavə etmək üçün bu simvolu istifadə edə biləcəklərini söylədi və bu çox gözəl bir detal idi.

| 7. Sex Education

Sex Education

Serialın kostyum dizaynerləri, yetkin aktyorları gənc obrazlara çevirmək kimi çətin bir vəzifə ilə qarşılaşmalı idilər. Dizaynerlər komikslərdən xarakter görünüşü yaratmaq üçün ilham aldılar. Əvvəlcə personajları cizgi filmi qəhrəmanı kimi təsəvvür edən dizaynerlər, daha sonra bu personajların həqiqətən olsalar necə görünəcəklərini düşünərək dizaynları ortaya qoydular. Bu, onlara ikonik görünüşlər yaratmağa imkan verdi, eyni zamanda izləyicilərə pencək, köynək, saç düzümü kimi tək bir fərqləndirici detal sayəsində simvolları xatırlamağa imkan verdi.

| 8. Gifted

Gifted

Yenə də kiçik bir kostyum detalı bizə Chris Evansın rol aldığı Frank haqqında çox şey izah edir. Frenkin Marry ilə tanış olanda geyindiyi köynək geriyə geyildi. Fredi xilas edib qıza qayıtmaq üçün o qədər tələsdi ki, köynəyinə fikir verə bilmədi. Chris Evansın xarakteri kimi bəzi kiçik detallar, tamaşaçılara personajın sözlərindən və hərəkətlərindən başqa bir şey izah etməyi bacarır.

| 9. Fight Club

Fight Club

Taylerin əslində hekayəni izah edən şəxsin xəyal gücü olduğu təəssüratı paltarla verilir. Hekayəçinin paltarları arxa plana uyğundur, Tyler’ın paltarları ətrafdakılarla və digər personajlarla ziddiyyət təşkil edir. Bunun sayəsində kostyum dizaynerləri xarakterin həqiqətən orada olmadığını vurğulayırlar.

| 10. Emily in Paris

Emily in Paris

Bu seriyalın kostyum dizaynı üzrə məsləhətçisi “Sex and the City” filmi ilə məşhur olan əfsanəvi Patricia Field idi. Patricia Field, “Mənə görə, Emily, “Sex and the City” filmindəki Carrie -nin başqa bir versiyası kimidir. Bu səbəbdən hər iki seriyalın personajlarının görünüşündə bu qədər oxşarlıq var. Məsələn, həm Sarah Jessica Parker obrazı, həm də Lily Collins obrazı eyni bere stilindədir.

| Bundan əlavə, Lily Collins obrazı 1957-ci ildə çəkilmiş “Funny Face” filmindəki Audrey Hepburnun görünüşündən ilham almışdır.

Buna ek olarak Lily Collins'in karakteri de 1957 yapımı "Funny Face" filmindeki Audrey Hepburn'ün görünümünden esinlenilmişti.

“Sanki hörmət göstərməyə hazırlaşırdım. Əvvəlcə insanların səhv başa düşəcəyini düşünürdüm, amma nəticədə bunun işləndiyini düşünürəm.”  dedi Field.

| 11. The Warriors

The Warriors

Bəzən kostyumlar bəzi şeyləri gizlətmək üçün də istifadə edilə bilər. 1979-cu ildə çıxan “Döyüşçülər” filmində Mercy obrazı birdən pencək geyinir və personaj “Mən pencəyi oğurladım” deyir. Ancaq çəkiliş zamanı biləyini həqiqətən sındıran aktrisa, aktyor heyətindən bunu gizlətmək üçün pencək geyinmişdi.

| 12. Django Unchained (Zincirsiz)

Zincirsiz

Filmdəki bir çox kostyum keçmişin kovboylarından bəhs edir. Beləliklə, kinorejissor Quentin Tarantino əvvəlcə ssenaridə əsas personajın ənənəvi yaşıl gödəkçə geyəcəyini bildirdi. Şapka üçün kostyum dizayneri Sharen Davis “Bonanza” seriyasında Michael Langdonun şlyapalarını hazırlayan papaqçıya getdi.

| Günəş eynəyi ümumiyyətlə rekvizit hesab olunur, amma məndən də tapmağım istəndi.” dedi

Davis "Güneş gözlükleri genellikle sahne malzemesi olarak kabul edilir, ancak onları da bulmam istendi." dedi

Quentinin onlarla əlaqəsi olduğu üçün istədiyini düşündüyüm filmləri araşdırmağa başladım. Həqiqi tarixdə necə olduğunu ona göstərə bilərsiniz, amma bu işə yaramır. Günəş eynəyi də ” White Buffalo ” filmindəki Charles Bronson idi. Eynəklər 1830-cu ildə hazırlanmışdı, onları taxmaq çətindi və bizdə yalnız bir cüt var idi 

dedi.

| 13. La La Land

La La Land

Kostyum dizaynerləri üçün ən böyük çətinliklərdən biri də personajlar üçün ayaqqabı seçmək idi. Sebastianı köhnə qara və ağ filmlərə bənzəyən 2 rəngli ayaqqabıları olmadan təsəvvür edə bilmərik, amma bu ayaqqabıları tapmaq əvvəlcə asan deyildi. Kostyum dizayneri Mary Zophres, Ryan Gosling-də rəqs etməsi çətin olduğundan əvvəl seçdiyi ayaqqabıları bəyənmədi. Beləliklə, Zophres yaxşı görünən və rəqs etməyi narahat etməyən ayaqqabı tapmaq məcburiyyətində qaldı. Filmdə Sebastian və Mia -nın skamyada oturduqları və ayaqlarının yan-yana olduğu bir səhnə də var idi. Beləliklə Zophres, personajlar arasındakı əlaqəni vurğulamaq üçün eyni ayaqqabıları geyinmələri lazım olduğuna qərar verdi.

Sizcə kostyumlar personajların başa düşülməsində faydalıdır? Şərhlərinizi bizimlə bölüşməyi unutmayın.

 

Hərbirimiz məşhur film və serillara baxmaqı sevir. Oradkı hekayələr və davamlnda olan hadisələr hər birimizin bir anlığa nəfəs almasını belə dayandırır. Ancaq filmlərdə bəzən heç diqqət etməsinizdə gizli mesajlar verirlir. Bu yazıda kostyum vasitəsilə verilən gizli mesajlara baxacayıq.

 
Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
3
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.