Instagram, Hər Kəsin Bilmək İstədiyi Alqoritmlərinin Necə İşlədiyini İzah Etdi

Instagram CEO’su Adam Mosseri, istifadəçilərin illərdir düşündüyü post göstərmə alqoritminin necə işlədiyi barədə məlumat verdi. Bu proses üçün birdən çox alqoritmin istifadə olunduğunu dilə gətirən Mosseri, bu alqoritmlərin istifadəçilərdən gələn siqnallara görə hərəkət etdiyini söylədi.

Dünyada demək olar ki, hamı tərəfindən istifadə olunan və istifadə etməsələr də biliyə sahib olan İnstaqramda illərdir müzakirə olunan bir mövzu var.

Konkret olaraq “Kəşf et” səhifəsindəki şəkillərin necə müəyyənləşdirildiyi. İstifadəçilər bunun bir alqoritm tərəfindən təyin olunduğunu bilirlər, lakin bu alqoritmin necə işləməsi böyük bir bilinməz idi.

Dünən bir blog yazısı dərc edən Instagram CEO’su Adam Mosseri, sözügedən alqoritmin necə işlədiyini işıqlandırdı.

Adam Mosseri tərəfindən göndərilən yazı İnstagramın birdən çox alqoritmdən istifadə etdiyini göstərir.

Bu alqoritmlər istifadəçilərdən alınan “minlərlə” siqnalları qiymətləndirir və Flow səhifəsini və Discover səhifəsini formalaşdırır.

Bu məqamda istifadəçilərin Stream səhifələri haqqında da məlumat verən Mosseri, istifadəçilərin əksəriyyətinin Stream səhifəsinə düşən yazıların yarısını belə görmədiklərini söyləyir.

| Instagram-ın post göstərmə alqoritmi necə işləyir?

Instagram

Adam Mosseri’nin verdiyi açıqlamalara görə, Instagram, hər biri fərqli məqsədlər üçün işləyən alqoritmlərin ortaq düşüncəsindən istifadə edərək yazıları müəyyənləşdirir.

Bu barədə nümunələr gətirən İnstaqramın baş direktoru; Bir yazının nə qədər populyar olduğu, yazını paylaşan hesabın istifadəçi ilə nə dərəcədə uyğun olduğu, istifadəçilərin nəyi bəyəndiyi və eyni istifadəçinin kimlərlə əlaqə qurduğu, hansı hesabları ziyarət etdikləri kimi meyarların bu alqoritmlərin əsasını təşkil etdiyini söyləyir.

Bu alqoritmlərin işlədilməsi istifadəçilərdən gələn siqnallar sayəsində mümkündür.

Beləliklə, İnstaqramda atdığınız hər addım əslində sizə göstərilənləri təyin edir.

Instagram CEO’su, istifadəçi məlumatlarını tetikleyen alqoritmləri yazıların göstərilməsi üçün kifayət etmədiyini söylədi.

Bundan sonra proqnozlaşdırıcı alqoritmlərin meydana gəldiyini xatırladan Mosseri, bu alqoritmdən istifadəçinin qarşılıqlı əlaqə qura biləcəyi məzmunu proqnozlaşdırmaq və bu yazıları vurğulamaq üçün istifadə etdi.

Bu o deməkdir: Instagram-ın alqoritmi hansı məzmunu ilə ünsiyyət qura biləcəyinizi (bəyənmə, şərh, paylaşım) proqnozlaşdırır və bu yazının sizə çatdırılmasını təmin edir.

Əlbətdə ki, bu proses imkanlar daxilində baş verir və əvvəlki istifadə vərdişlərinizə əsasən qarşılıqlı əlaqədə olma ehtimalı ən yüksək hissədə göstərilir.

 

Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq və bu tipli məzmunların daha çox gəlməsi üçün sadə bir toxunuşla Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz

Maraqlı Ola Bilər

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0