Bir Marka Necə Reklam Olunar Cümləsinin Nümunəsi : Citroën Necə Bir Avtomobil Nəhəngi Oldu?

Günümüzdə dünyanın ən əhəmiyyətli avtomobil markalarından biri olan Fransız Citroën markası, 100 ildən çoxdur avtomobil bazarında olduğu və  300-dən çox model istehsal edərək müvəffəqiyyətə malik olduğunu göstərdi. Gəlin Citroënin hekayəsinin müharibələr, çətinliklər və yarışlarla dolu təəccüblü təfərrüatlarına nəzər salaq.

Günümüzdə dünyanın ən əhəmiyyətli avtomobil markalarından biri olan Fransız Citroën markası, 100 ildən çoxdur avtomobil bazarında olduğu və  300-dən çox model istehsal edərək müvəffəqiyyətə malik olduğunu göstərdi. Gəlin Citroënin hekayəsinin müharibələr, çətinliklər və yarışlarla dolu təəccüblü təfərrüatlarına nəzər salaq.

 

Adını avtomobil qeyd etmədən keçə bilmədiyiniz dünyanın ən əhəmiyyətli markalarından biri olan Citroën, 100 ildən artıq bir səyahətdən sonra avtomobil bazarında əhəmiyyətli bir yer qazandı. Yalnız avtomobillər deyil həm də həyat tərzi dizayn edən Citroën tərəfindən imzalanmış 300-dən çox model var. Yüz illik tarixə sahib olan marka yaxın tarixin ən mühüm canlı şahidlərindən biridir.

Citroën markasının tarixi müharibələr, iqtisadi böhranlar, yarışlar və daha da əhəmiyyətlisi əzmkarlıq hekayəsindədir. Markanın qurucusu André Citroën yalnız markanın qurucusu deyil, həm də bu bayrağı ondan alaraq markanı bu günə gətirən digər rəhbərlərdir. İndi bir avtomobil nəhəngi olan, çətinliklərlə yanaşı müvəffəqiyyətlə dolu olan Fransız Citroën markasının hekayəsində təəccüblü detallar gizlənir.

| Hər şey güllə istehsalı ilə başladı:

Citroën markasının qurucusu, 1878-ci il təvəllüdlü mühəndis André Citroën mühəndis zabit kimi işlədiyi ordudan ayrıldı və dostları ilə dişli təkər istehsalı fabriki qurdu. Birinci Dünya Müharibəsi dövründə bu fabrik gündə 20.000, bir neçə həftə sonra isə gündə 55.000 obüs qabığı istehsal etməyə başladı. Müharibə bitdikdən sonra André Citroën istehsal gücünü avtomobil istehsal bazarına keçirtməyə qərar verdi.

1919-cu ildə ilk Citroën markalı avtomobil, A tipli versiyası buraxıldı. Reklamın vacibliyini başa düşən André Citroën, 1922 Paris Motor Show-da bir təyyarədə Citroën-i diktə etdi. 1925-ci ildə bu dəfə Citroën ssenarisi (şüarı) 600 metr kabeldən istifadə edərək 30 metr hündürlükdə Eyfel qülləsi üzərində yazıldı.

André Citroën 1922-ci ildə buraxılan yarı paltarlı vasitələrin gücünü nümayiş etdirmək üçün xüsusi bir donanma hazırladı və bu donanmanı Afrika çöllərinə göndərdi. İlk polad gövdəli avtomobil olan B10 modeli ilə bu vasitələr Afrika qitəsini şimaldan cənuba keçərək güclərini sübut etdilər. Citroën 1924-cü ildə 50.000 avtomobil istehsal etdi.

| Citroen tərəfindən istehsal olunan ilk modellər:

Citroën Type A

Citroën, dövrün ən lüks nəqliyyat vasitələrindən biri olan B14 modeli ilə birlikdə ilk Fransız ticarət vasitəsi olan B15 -i tanıdıb və 1929-cu ildə ilk sürətli yük maşını olan C6 1 modelini və təkmilləşdirilmiş C4F modelini buraxdı. 1931-ci ildə André Citroën başını Asiya bazarına çevirdi və bu bölgədə Afrikada etdiyi kimi bir şou təşkil etdi.

İnkişaf müddətini səngimədən davam etdirən Citroën; Paris Motor Show-da 8CV, 10 CV15 CV modellərini təqdim etdikdən sonra, 1934-cü ildə Type 7A modeli ilə avtomobil dünyasına yeni bir nəfəs gətirdi. Ancaq bu yeniliklər belə şirkətin çətin bir müddətə girməsinə mane ola bilmədi.

1935-ci ildə Citroën şirkətinin qurucusu André Citroënin ölümü ilə Pierre Boulanger onun yerinə CEO olaraq təyin olundu. Boulanger’in mirası, ciddi maddi çətinliklər və Michelin borcu səbəbiylə hökumət ilə bitməyən bir mübarizə idi. Şirkətin hər şeyə yenidən başlamaq üçün addım atmaqdan başqa çarəsi yox idi.

 

| Çətin günlər : II. İkinci Dünya Müharibəsi və partladılan Citroën fabriki:

Citroën, ikinci dünya savaşı

Citroën 1936-cı ildən sonra bir-birinin ardınca yeni modellər təqdim etdi və əvvəlki gücünü bərpa etdi. Bu dövrdə təqdim olunan modellər arasında 11 MI dizel, Traction Avant seriyasının yeni üzvü, 15-Six və yeni ticarət vasitə TUB da var. Bu müddətdə nəqliyyat vasitələri yeniləndi və benzin modelləri daha güclü bir performans təqdim etməyi hədəf aldı.

1945-ci ildə bombardman zamanı Ciritdəki fabrikləri uçurulana qədər Citroën-in işləri II Dünya Müharibəsi zamanı belə səngimədi. Yaralarını tez bir zamanda yaxşılaşdıran şirkət, eyni il Paris Motor Show -da 11B, 11BL və 15-SixG modellərini təqdim edə bildi. 1948-ci ildə, 1990-cı ilə qədər beş milyondan çox istehsal ediləcək 2CV modeli təqdim edildi.

1955-ci ildə və ondan sonra Citroën, DS, ilk dörd təkərli sürücüsü, 46 DCU və Monte Carlo mitinqində qalib gələcək ID 19 -u təqdim etdi. ID 19 ilə Citroën, yarış dünyasında yerini almağa hazır olan avtomobil markalarından biri olduğunu hər kəsə elan etdi.

| Citroën üçün illər sürətlə keçir:

Citroën, dyane

1961-ci ildə Citroën, Ami 6 modelini eyni gündə bütün Avropaya satışa qoyaraq bir ilkə imza atdı və 1960-cı illərin əfsanəvi Dyane seriyası ilə Avropada unudulmaz bir iz buraxdı. 1970-ci illərin əvvəllərində Citroën Maserati ilə iş birliyi olan SM modelini təqdim etdi və GS modeli ilə 1971-ci ildə ilin avtomobili seçildi.

1978-ci ildə Dyane seriyasının kompakt versiyası olan ticari vasitə Acadiane təqdim edildi. Citroën, eyni il LNA və Visa modelləri ilə Paris Motor Show-nun ən sevimli markası oldu. 1980-ci illərdə ticarət avtomobillərin daha kompakt olması üçün səylərini davam etdirən Citroën, daha çox idman və gündəlik istifadə modelləri ilə yenə də qabaqcıl oldu.

| 21-ci əsrdə Citroën:

Citroën

2000-ci illərdə Citroën Dünya Ralli Çempionatına girdi və C3, C5 və C8 modellərinin təkmilləşdirilmiş versiyaları ilə ad qoydu. Markanın ilk off-road avtomobili olan C-Crosser modeli 2007-ci ildə təqdim edildi. 2008-ci ildə avtomobil dünyasına yeni bir nəfəs gətirən yeni Citroën C5 təqdim edildi.

2009-cu ildən sonra yeni bir şəxsiyyət əldə edən Citroën, qurucusunun doğulduğu tarixdən etibarən 5 Fevral tarixindən etibarən yeni C3, C-Zero, C4 modellərini təqdim edərək dünya səviyyəsində bir marka olmağın haqlı qüruru ilə bu gün tanıdığımız Citroën olmağa başladı.

Citroën-in qurucusu André Citroën’in kiçik bir fabrikdə güllə istehsal edərək başladığı səyahət 100 ildən çox davam etdi və bu gün Citroën hazırda dünyanın ən əhəmiyyətli markalarından biridir. Bu cazibədar səyahətdə avtomobil dünyasına 300-dən çox model gətirən Citroën yeniləmə işini səngimədən davam etdirir.

 

Yayın Axını

Son olaraq 1 toxunuş qədər vaxt aparan yazıya reaksiya bildirməyi unutmayın ) Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün isə rəsmi Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz.

 
Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
3
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.