Beynimizə ‘Dopamin’ Buraxdığına Görə Bizi Əsir Alan Oyun Asılılığından Necə Qurtula Bilərik?

Oyun dünyasından yalnız əyləncə üçün daxil olduğumuz bir bağımlı olaraq çıxa bilərik. Oyun asılılığını işimizi oğurlayan və bizi ictimai həyatdan uzaqlaşdıran bu bağımlılığı ən qısa müddətdə normal səviyyəyə qaytarmalıyıq. İlk addımı atan və oyun bağımlılığından qurtarmaq qərarını verənlər üçün bir neçə tövsiyəmiz var.

Keçən həftələrdə sizinlə oyun asılısı olub olmadığımızı anlamağa çalışdıq . Vəziyyətin nə qədər ciddi olduğunu və insanların tədricən oyunlara necə meyilli olduğunu başa düşmək üçün bu məzmunun şərhlərinə baxmaq kifayət idi . İndiki hədəfimiz saatlarımızı yeyən bu oyun bağımlılığından qurtarmaqdır .

Qeyd etdiyim maddələrin hamısı bir-birindən fərqli ola bilər və təəssüf ki, bu tövsiyələr inkişaf etmiş oyun asılıları üçün işləməyə bilər. Bu tövsiyələrlə, hələ müəyyənləşdirdiyiniz yolda heç bir irəliləyiş əldə etmədiyinizi başa düşürsünüz, mövzunu mütəxəssislərə çatdırmaq üçün terapiya və müalicə şəklində kömək almaq faydalıdır. 

Axı dopamin sərbəstliyinə səbəb olan oyun asılılığından qurtarmaq o qədər də asan olmaya bilər. Gəlin bu asılılığın bu qədər ciddiləşməyəcəyini ümid edərək qurtulmağa kömək edən amillərin nə olduğunu nəzərdən keçirək. 

| Asılılığın ən böyük günahkarlarından biri olan dopamin nədir?

dopamin

Dopamin , vücudumuzun öz-özünə istehsal edə biləcəyi və bizi daha yaxşı hiss etməyimizə  imkan yaradan bir kimyəvi maddədir . Əlbətdə ki, bu dopamini xaricdən əldə etməyin yolları var və təəssüf ki, bu yolların çoxu bizə xeyirdən daha çox zərər verir.

Alkoqol və narkotik istehlakı kimi oynadığımızda beynimiz dopamin buraxır və dopamin sayəsində daha xoş və xoşbəxt hiss edirik. Əslində, oyun bağımlılığının arxasında duran ən böyük səbəblərdən biri bu dopamin salınmasıdır. 

Gecələr yatarkən beynimiz onsuz da dopamin sərbəst buraxır və ifraz olunan əlavə dopamin sayəsində oyuna aludə ola bilərik. Digər bağımlılıqlar kimi, vücudumuz da dopamin məhrumiyyətinin ilk anında kompüteriniz olan dopamin mənbəyinə müraciət etmək istəyəcəkdir. 

| 1- Oyun asılılığı olduğunuzu qəbul edin

oyun bağımlısı

Bu işə başlamazdan əvvəl qəbul etməli olduğunuz, oyunlara aludə olduğunuz bir həqiqət var . Bu həqiqəti qəbul etməsəniz tətbiq edəcəyiniz metodların heç bir təsiri olmayacaq. 

Əvvəlki məzmunun şərhlərinə baxanda insanların oyun və siqaret asılılığının müqayisəsindən narahat olduqlarını başa düşdüm. 

Siqaret çəkmək birbaşa ağciyərlərimizə ziyan vurur, tədricən sağlamlığımızı alır və oyun bağımlılığının yanında pambıq konfet kimi qalır. Bununla birlikdə, bu asılılıq da həyatımızın əhəmiyyətli bir hissəsini tutur və bizi sosial həyatdan uzaqlaşdırır. 

İkisinin zərərləri bir-birindən çox fərqli olsa da, son nəticə zərərdir . Beləliklə, hər ikisinin fərqli növ asılılıq olduqlarını etiraf etməliyik və hər ikisindən qurtulmaq çox çətindir. 

| 2- Özünüz üçün bir müddət təyin edin ki, heç vaxt həddinizi aşmayacaqsınız.

qum saatı

Oyun bağımlılığından qurtarmaq üçün ilk növbədə iradənizə sahib olmaq lazımdır. İradənizi nə qədər yaxşı idarə edə bilsəniz, bu asılılıqdan qurtulmaq bir o qədər asan olacaq. 

Əgər öz iradənizə arxayınsınızsa, ilk növbədə özünüz üçün bir müddət təyin etməlisiniz. Gündə 9 ilə 10 saat oynayırsınızsa , əvvəlcə bunu 5 ilə 6 saat arasında məhdudlaşdırmağa başlayın, sonra dibinə çəkmək əvəzinə 2-3 saat. 

İstisna hallar istisna olmaqla, heç vaxt bu həddi keçməməyə çalışın (oyunu oynamaq istisna ola bilər). 

 

| 3- Qalan müddətdə başqa bir fəaliyyətə meyl edin

fotoqrafiya

Oyun vaxtınızı qısaltmağa başladıqca boş vaxtınız xeyli artacaq. Bu saatlarda heç bir şey etməmək və boşluğa dalmaq əvəzinə, ən sevdiyiniz işləri nəzərdən keçirin (oyun oynamaq xaricində) və ən uyğun olanı etməyə başlayın. 

Əlbətdə ki, bir çox oyunçu bu cür fəaliyyətlərə böyük qərəzlə baxacaq. Heç bir bulmacalar, heç bir lego yoxdur, baxmayaraq ki, əvvəlcə oyun oynamağı əvəz edə bilməyəcəklər , yeni bir şey öyrənmək və istedadlarınızı digər sahələrdə istifadə etməyin nə qədər xoş hiss etdiyini başa düşəcəksiniz . 

| 4- Online oyunu dostlarla deyil, yadlarla oynayın

mojo

İndi əcnəbilər nə aktuallıq deyə bilər. Bu tövsiyəni ilk təcrübə ilə əhatə edəcəyəm. Bir dostla oyun oynamaqdan zövq almaq həqiqətən başqa bir şeydir. Məğlub olsanız da, oyun zamanı aldığınız zövq məğlubiyyət yerini uğurla doldura bilər. 

Yad adamlarla oynayanda şeylər tam əksinə olur. Oyun əyləncəli olmur və tamamilə rəqabətli bir mühitə çevrilir və məğlubiyyəti komanda yoldaşınızın ən kiçik səhvində bu adama aid edə bilərsiniz. 

Həm də oyunu trollamağa gələn və sadəcə cəfəngiyat içən birinə rast gəlsəniz, tükənməzdir. Siz oyun fun çıxır kimi, bu insanlar qarşılaşma ilə davam kimi olur bir sizin üçün müsabiqə siz başlayacaq almaq üçün qəzəbli, təcrübə qəzəb bursts və tədricən oyun soyutmaq.

| 5- Ekranda geyindiyiniz bədəni idmanla mükafatlandırın

İdman

İdman oynamaq ləzzətlidir, bunlarla razılaşırıq, amma oyunun fiziki zərərlərini unutmamalıyıq. Saatlarla divanda oturmaq və qollarımıza məhdud hərəkət imkanları vermək və hətta ayaqlarımızı heç tərpətməmək bədənimizi tənbəlləşdirməklə yanaşı, bir çox sağlamlıq problemi də gətirəcəkdir. 

Oyun oynayarkən, idman etməklə bədəninizə etdiyiniz bütün pis şeylərin ağrısını çıxara bilərsiniz . Əvvəlcə tənbəllik edib yorğunluqdan çəkinə bilərsiniz, amma sonradan özünüzü sağlam və sağlam hiss etmək “bu vaxta qədər necə idim” deməyə imkan verəcəkdir.

| 6- Özünüzə yeni bir rahatlıq zonası yaradın

oyun

Oyun oynamağı dayandırmağın nə üçün bu qədər çətin olduğunu heç düşündünmü? Nə zaman əsəbi bir hadisə ilə qarşılaşırıq, kimsə ilə dava salırıq və ya istəmədiyimiz bir vəziyyətlə qarşılaşdıqda ilk qaçdığımız yer ümumiyyətlə kompüter başındadır. 

Çünki oyun oynamaq bizi yaxşı hiss edir və bu hissə görə kompüterimiz zamanla rahatlıq zonasına çevrilir.

Rahatlıq zonasından çıxmaq asan olmadığı üçün oyun oynamağı dayandırmaq getdikcə çətinləşir. Bu səbəbdən özümüz üçün yeni bir rahatlıq zonası yaratmalıyıq . Kompüter oynayarkən hiss etdiyimiz qədər rahat hiss etmək üçün yeni bir şey tapmalıyıq. 

Əlbəttə, əyləncəni unutmamalıyıq. Həm yeni , həm də yeni bir dil öyrənmək, yeni bir idman növünə yazılmaq və ya konki gəzmək kimi əyləncəli və faydalı şeylər seçmək özümüz üçün bir rahatlıq sahəsi yaratmağa imkan verəcəkdir. Əlbətdə ki, bütün bu hobi səyləri pandemiya bitdikdə daha uğurlu nəticələr verəcəkdir. 

 

| 7- Tək qalmamağa çalışın!

dostluq

Yalnız olduğunuzda ilk müraciət edəcəyiniz oyun oynamaq olacaq. Çox oyunçu tək olmasa da oyun oynamağa üstünlük versə də , ətrafınızdakı insanların olması oyun oynamağınıza mane ola bilər və bu fürsəti yaxşı istifadə etməlisiniz. 

Söhbət edə biləcəyiniz və paylaşdığınız insanlarla daha çox vaxt keçirməyə çalışın. Bu şəkildə oyunun əyləncəsini digər mənbələrdən ala biləcəksiniz və zehniniz oyuna daha az sürüklənməyə başlayacaq. 

| 8- Bütün bunlar nəticə vermirsə, dopamin pəhrizinə başlayın.

oyun asılılığı

Oyunu yavaşca azaltmağa və çox yorulmadan bədəni tərk etməyə çalışdıq, amma deyək ki, uğursuz olduq . Növbəti səviyyəyə çıxın və bu dəfə dopamin pəhrizinə keçməyə çalışın. 

Dopamin pəhrizinin məqsədi ifraz olunan dopaminin qarşısını almaq və bu səviyyəni normal səviyyəyə endirməkdir . Buna nail olmaq üçün ən azı 1 ay tamamilə oynamağınızı dayandırmaq lazımdır. 

1 ay ərzində, Steam, Battle.net və ya oyun oynadığınız yerdə platformanı kompüterinizdən tamamilə silin. Bir az da irəli gedib kompüterinizdəki bütün oyunları silə bilərsiniz . 

Əvvəlcə 1 ay çox uzun bir müddət kimi görünə bilər, ancaq özünüzə vaxt ayırın və oyun oynayaraq yaratdığı xoşbəxtlik hissindən qurtulmağa çalışın. 

1 ayın sonunda bədəniniz artıq dopamin çatışmazlığını hiss etməyəcək və oyunlara sərf etdiyiniz uzun müddətləri vaxt itkisi kimi görməyə başlayacaqsınız. 

 

Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq və bu tipli məzmunların daha çox gəlməsi üçün sadə bir toxunuşla Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz.

 

Yayın Axını

Reaksiyanız ?
+1
3
+1
1
+1
2
+1
9
+1
3
+1
3
+1
1

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.