Bu Xiaomi Əfsanəsi Nədir: 10 İldə Necə Belə Nəhəng Oldu?

Smartfonlar, taxıla bilən texnologiyalar, nəqliyyat vasitələri, kosmosdan internet təmin edən peyklər və humanoid robotlar kimi yüzlərlə digər məhsul və ya texnologiya birbaşa iqtisadiyyatların yanında həyatımıza da təsir edir. Texnologiya sahəsindəki başgicəlləndirici inkişaf nəhəng şirkətlərin ortaya çıxmasına səbəb olur. Bu gün dünyanın ən böyük şirkətləri texnologiya sahəsində fəaliyyət göstərir.

Bu ən böyük texnoloji şirkətlərdən biri də  Xiaomi-dir. Bu yazıda xiaomi markası haqqında ətraflı məlumat əldə edəcəksiniz. Hazırsınızsa başlayırıq.

| Xiaomi hansı ölkənin markasıdır?

Lei Jun 2010 yılında Pekin’de Xiaomi şirketini kurdu.

Türkiyədə də fabriki olan mərkəzi ofisi çində yerləşən texnoloji şirkəti olan Xiaomi şirkəti ən çox smartfon istehsalı ilə məşğul olmaqdadır. 2010-cu ildə Lei Jun tərəfindən Pekində qurulan şirkət qısa müddətdə dünyada, xüsusən də Çin və Hindistanda əhəmiyyətli bir bazar payı qazandı.
 
Xiaomi’ni digərlərindən fərqləndirən xüsusiyyət, şirkətin hələ də çox gənc olmasına baxmayaraq sürətlə böyüməsidir. Çinin 4 ildə ən böyük smartfon markası olan Xiaomi, daha sonra liderliyini Huawei-yə itirdi. Ancaq yenə də yalnız Çində deyil, bütün dünyada ən böyük smartfon istehsalçılarından biridir.

| Xiaomi nələr istehsal edir?

Əksər texnoloji şirkətlərdən fərqli olaraq, Xiaomi geniş məhsul çeşidinə malikdir. 2021-ci ildən etibarən; Smartfonlar, taxıla bilən texnologiyalar, noutbuklar, kameralar, ev texnologiyaları, skuterlər, mobil tətbiqlər və hətta geyim kimi onlarla sahədə fəaliyyətini davam etdirir.
 
Şirkətin ən böyük bazar payına sahib olduğu yer, şübhəsiz ki, ağıllı telefonlardır (smartfonlar). Keçən il 146 milyon məhsul daşınma ilə ən çox satılan smartfon istehsalçıları siyahısında olan şirkət, bu ilki 2021 hədəfini 240 milyon ədəd olaraq təyin etdi.
 

| Xiaomi-nin qurucusu və CEO-su Lei Jun kimdir?

Çinli Steve Jobs olaraq da bilinən Lei Jun, Xiaomi şirkətini 2010-cu ildə qurdu.

Şirkətin qurucusu Lei Jun əsl texnologiya həvəskarıdır. Bu cəhət uşaqlıqda, yəni ibtidai sinifdə ortaya çıxdı. Lei Jun etdiyi açıqlamaların əksəriyyətində Apple’ın quruluş hekayəsinin bu günə gəlməsində əhəmiyyətli bir rol oynadığını və şirkət haqqında bir kitab oxuduqdan sonra öz işinə başlamağa qərar verdiyini söylədi.

Çox CEO-lar kimi, Lei Jun da ilk təşəbbüskarlıq cəhdindən istədiyi nəticəni əldə edə bilmir. Daha sonra bir müddət öz işini başlamaq istədiyi rəfə qoyur və Kingsoft şirkətində işə başlayır. Qısa müddətdə bu şirkətdə CEO vəzifəsinə yüksələn Jun, Xiaomi şirkəti ilə qazandığı uğurun əsasını qoyur.

Kingsoft-da uğurlu bir CEO olaraq həyatına davam edən Lei Jun, 2010-cu ildə Google və Microsoft kimi nəhənglərdə çalışan Lin Bin ilə Xiaomi şirkətini quraraq öz şirkətini qurma arzusunu həyata keçirir.

| Xiaomi-nin ilk istehsal etdiyi smartfonu hansı idi?

Şirkət ilk addımını qurulduqdan düz bir il sonra etdi və Xiaomi Mi 1 adlı bir smartfon istehsal etdi. O dövrdə yeni bir şirkət olduğu üçün heç bir mağaza və ya müəssisə ilə razılaşa bilməyən Xiaomi, smartfonunu onlayn satışa təqdim etdi.

Smartfon satışa çıxdıqdan sonra ilk üç gündə 300 mindən çox sifariş almağı bacardı. Bunun səbəbi, şübhəsiz ki, smartfonun 300 dollar qiyməti idi. O dövrün şərtlərinə görə, flaqman kateqoriyasında satılan Mi 1, iPhone 4 və Samsung Galaxy S2 kimi qabaqcıl telefonlarla rəqabət edə biləcək xüsusiyyətlərə sahib idi.

Mi 1 modeli bəyənildikdən sonra işə başlayan Xiaomi, qısa müddətdə Mi 1S adlı başqa bir smartfon buraxdı. Bu telefonda çox müsbət rəy alır. Smartfon bazarında yer almağa başlayan Xiaomi’nin məşhur Mi seriyasının hekayəsi belə başladı.

| Ev texnologiyaları da ciddi satış rəqəmlərinə sahibdir

Şirkət yaxşı tanınmasa da, ağıllı ev texnologiyaları sahəsində ciddi bazar payına malikdir. Ev texnologiyaları, xüsusilə də robot tozsoranlar sahəsində zirvədə olan Xiaomi, bazarda onlarla model ilə bu sahəyə əhəmiyyət verdiyini göstərir.

Mi Vacuum, Mijia və VIOMI seriyaları bütün dünyada böyük marağa səbəb oldu. Tamamilə qiymət performanslı məhsullar olan robot tozsoranlar şirkətin bu sahədə də uğurlu olacağını sübut etdi.

| Xiaomi şirkətinin dəyəri nə qədərdir?

Şirkətin qurucusu Lei Junun sərvəti 20 milyard dollardan çoxdur, Xiaomi’nin ümumi dəyəri isə 50 milyard dollardan çoxdur.

Şirkətin dəyəri barədə dəqiq bir məlumat yoxdur, lakin 2019-cu ildə aparılan bir araşdırmaya görə dəyəri 50 milyard dollardan çoxdur. Bununla birlikdə, Xiaomi, 2020-ci ildə Fortune Global 500 siyahısında 422-ci sırada yer aldı və siyahıda ən gənc şirkət oldu. Bu, onun iqtisadi ölçüsü barədə vacib məlumat verir.

Forbes jurnalının açıqladığı məlumatlara görə, Xiaomi şirkətinin qurucusu və icraçı direktoru Lei Junun 20 milyard ABŞ dollarından çox sərvətə sahib olduğu təxmin edilir. Dünya miqyasında 18.170 işçisi olan şirkət gündən-günə inkişafına davam edir.

| Xiaominin alt markası varmı?

Xiaomi’nin “Mi”, “Redmi” və “Poco” adlı üç fərqli alt markası vardır. Şirkət 2013-cü ildə Redmi markasını quraraq qloballaşmanın ilk addımlarını atdı. 2014-cü ilin mart ayında Redmi Note və Redmi Note Pro ilə həyatımıza girən şirkət, o dövrdə ciddi satış rəqəmlərinə çatmışdır.
 
2018-i ildə Xiaomi Pocophone F1 adlı bir smartfon buraxdı. Bu şəkildə Xiaomi’nin alt markası Poco ilə tanış olmağa başladıq. Pocophone F1, satışa çıxdıqdan qısa müddət sonra 1 milyondan çox sataraq ən sürətli satılan smarfonlardan biri oldu.
 
Lakin 2019-cu ildə gözlənilməz bir inkişaf yaşandı. Xiaomi, Redmi-ni müstəqil bir marka halına gətirərək markanın fərqli məhsullar və fərqli satış strategiyaları ilə yoluna davam edəcəyini açıqladı. Bu qərarla Redmi yenidən Xiaomi’nin alt markası olmağa davam edəcək, lakin fərqli strategiyalar, fərqli məhsullar və fərqli bazarlarda ortaya çıxacaq.
 
Xiaomi’nin qərarından düz bir il sonra şirkətin digər bir alt markası olan Poco müstəqil bir marka halına gəldi. Redmi markası kimi, Poco da öz strategiyası və komandası ilə yoluna davam edir.
 
Yəqin ki, keçən il Huawei ilə Honorun ayrılmasını düşünəcəksiniz. Lakin burada əsas fərq Honor markasının bütün hüquqları ilə Çin konsorsiumuna satılmasıdır. Digər tərəfdən Xiaomi, alt markalarını fərqli bazarlara və fərqli auditoriyaya müraciət etmək üçün müstəqil bir marka halına gətirdi.

| ABŞ Xiaomi-ni niyə qara siyahıya saldı?

Xiaomi-nin qara siyahı qərarı keçmiş prezident Donald Trampın son hərəkəti idi.

Huawei ilə ilk dəfə olaraq texnologiya nəhənglərinin qara siyahısına düşməsini gördük. ABŞ-da məhsullarının satışının ABŞ-da təhlükəsizliyini təhdid etdiyi səbəbi ilə satışına qoyulan qadağadan tutmuş Google dəstəyinin itirilməsinə qədər bir çox sanksiya ilə qarşılaşan Huawei, repressiyanın vurduğu zərərlə mübarizə aparır.

Bənzər bir təşəbbüs Xiaomi üçün də baş verərdi. Qərarın birbaşa Pentaqondan alınması ilə şirkətin Çin ordusu ilə birbaşa əlaqəsi olduğu iddia edildi. Bu səbəbdən Xiaomi’nin ABŞ-dakı fəaliyyətlərini və investisiyalarını dayandırmaq gündəmə gəldi. Şirkət Trampın təşəbbüsü ilə qara siyahıya alınmışdı.

Ancaq çox vaxt keçmədən Xiaomi ABŞ federal orqanına müraciət etdi və qərarın araşdırılmasını istədi. Pentaqonun qərarını “çox səhv” hesab edən məhkəmə, “Xiaomi mülki istifadə üçün kommersiya məhsulları istehsal edən, müstəqil idarə heyəti və nəzarət səhmdarları tərəfindən idarə olunan və Çin Xalq Respublikasının və ya digərlərinin nəzarəti altında olmayan bir ictimai şirkətdir. təhlükəsizlik xidmətləri ilə əlaqəli. “potensial sanksiyaları dayandırdı.

Digər

Daxil Ol

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.