Boyun Ağrısı Üçün Nə Etmək Yaxşıdır? Boyun Ağrısı Necə Keçər? Səbəbləri Nələrdir?

Boyun ağrısı gündəlik həyatda ən çox görülən oynaq xəstəliklərindən biridir. Bu problemdən şikayət edən insanlar internetdə boyun ağrısına qarşı nə ediləcəyi ilə bağlı araşdırmalar da edirlər. Bəs boyun ağrısı üçün nə etmək yaxşıdır? Boyun ağrısı necə keçər?

Boyun ağrısı gündəlik həyatda ən çox görülən oynaq xəstəliklərindən biridir. Bu problemdən şikayət edən insanlar internetdə boyun ağrısına qarşı nə ediləcəyi ilə bağlı araşdırmalar da edirlər. Bəs boyun ağrısı üçün nə etmək yaxşıdır? Boyun ağrısı necə keçər?

 

Onurğa həddən artıq yorulması, həddindən artıq idman və cəld hərəkət kimi amillər boyun ağrısında təsirli olur. Bununla birlikdə, boyun nahiyəsində yaş və cinsiyyət şərtlərinə görə xroniki ağrılar da ola bilər. Bədən sağlamlığına diqqət yetirmək və daim hərəkətdə olmaq bel və onurğa ağrısını aradan qaldırmaqla yanaşı boyun ağrısını azaltmaqda da təsirli olur. Xüsusilə bu gününün çoxunu masa qarşısında keçirənlərdə daha sıx görünən bir xəstəlikdir.

| Boyun ağrısının səbəbləri

Boyun tutulması nedir? Boyun tutulması nasıl geçer?

Boyun ağrısının bir çox səbəbi var bunlara gəlin yaxından baxaq.

1- Duruş pozğunluqları: Xüsusilə oturarkən bədəni çox irəli əymək və əyilmiş vəziyyətdə dayanmaq təkcə bel və onurğa ağrısına deyil boyun ağrısına da səbəb olur. Təzyiq altında olan boyun hərəkətsiz bədənlə birlikdə ağrımağa başlayır. Boyun ağrısının ən vacib xüsusiyyəti digər əzələlərədə problem yaratmasıdır.

2- Hərəkətsiz qalmaq: Hərəkətsiz bir həyat bədənin ləng olmasına və maddələr mübadiləsinin yavaşlamasına səbəb olur. Normalda rahat hərəkətlər oturaq həyat tərzi qəbul edənlər üçün çətin ola bilər. Məsələn, birdən başını sağa və ya sola çevirən birinin boynunda güclü bir ağrı ola bilər.

3- Telefon bağımlılığı: Smartfonlar həyatımıza tətbiqi ilə boyun ağrısı şikayətləri yarıya qədər artdı. Boyun sərtliyi həmişə başını və boynunu eyni vəziyyətdə durmadan telefona baxan insanlarda yaygındır. Bu, bəzi insanlarda xəstəlik dərəcəsinə çata bilər və bəzi duruş pozğunluqlarının bədəndə daimi olaraq yerləşməsinə səbəb ola bilər. Valideynlər də gənclərdə tez-tez rast gəlinən şikayətləri azaltmaq üçün şüurlu davranmalıdırlar. Eyni şey kompüter asılılığı üçün də keçərlidir.

4- Kalsifikasiya: Əlli yaşdan yuxarı insanlarda rast gəlinən kalsifikasiya problemi, boyun ağrısını tetikler. Qadınlarda kişilərə nisbətən üç qat daha çox görülür.

| Boyun ağrısı simptomları

Boyun ağrısı için hangi bölüme/doktora gidilir? - Sağlık son dakika haberler

1- Tutulma: Bir qarajda olmaq, soyuq hiss etmək və mövsümi şərtlərə görə geyinməmək boynun soyumasına səbəb olur. Bu əvvəlcə sərtlik, sonra da şiddətli ağrı kimi təkrarlana bilər.

2- Hərəkət azadlığını itirmək: Boynu ağrıyan insanlarda hərəkət azadlığı tamamilə aradan qaldırılır. Çıxışlar sola və sağa dönərkən və ya başı irəli uzatdıqda ortaya çıxır.

3- Baş ağrısı: Baş ağrısı boyunla birlikdə böyük ölçüdə hiss olunur. Bu simptomları soyuqla əlaqəli səbəblərdən qaynaqlanan badamcıq şişməsi və ağrıda boğaz ağrısı izləyir.

| Boyun ağrısına nə yaxşı gələr?

Omuz masajı bakın neye sebep oluyor - Sağlık Haberleri

Sərt boyun üçün yaxşı olan şey və sərt boyun neçə gün davam edəcəyi suallarının cavabı əsas səbəbdən asılı olaraq dəyişə bilər. Sərtlik və müşayiət olunan simptomlar mülayim bir gedişi təqib edərsə, müxtəlif tətbiqlər bu şikayətin aradan qaldırılmasına kömək edə bilər.

Buz qoymaq: Boyun nahiyəsinə bir buz qabığı tətbiq edərək ağrı, şişlik və iltihab (iltihab) kimi şərtlərdə rahatlıq təmin edilə bilər. Soyuq tətbiqetmələrin təsiri ümumiyyətlə tutma meydana gəldikdən sonra 2 gün ərzində ən yüksək hesab edilir.

Buz yükləmə zamanı istifadə olunan torbaya sarılaraq buz yanmalarının qarşısını almaq üçün tədbirlər görülə bilər. Soyuq tətbiqetmələr üçün işləmə müddəti ümumiyyətlə 20 dəqiqə olmalıdır və tətbiqetmələr arasında yarım saat fasilə olmalıdır.

İsti Tətbiqlər: Bəzi insanlar üçün buz hazırlama kimi soyuq tətbiqetmələr əvəzinə isti tətbiqlər boyun sərtliyini idarə etməkdə daha təsirli ola bilər.

Dartma Hərəkatları : Boyunu yumşaq və yavaş-yavaş yanlara və ya çiyinlərlə edilən geri irəli hərəkətlər boyun sərtliyinin nəzarətində iştirak edə biləcək uzanan hərəkətlərdir. Bu hərəkətlər zamanı ağrı hiss olunursa, tətbiq dayandırılmalıdır.

Yuxu və yuxu ilə əlaqəli dəyişikliklər: Yuxu vəziyyətində şəxsin başı, boyunu və kürəsi düzəldilməlidir. Yatmaq üçün istifadə olunan yastıq bu yuxu vəziyyətinə uyğun olaraq seçilməlidir.

Yan tərəfində yatan insanlar üçün daha böyük yastıqlara üstünlük verilə bilər. Arxasında uzanan insanlarda daha yastıq istifadə etmək təbii baş və boyun vəziyyətində dəstəkləyici təsir göstərə bilər.

Sərt bir boyun, baş ağrısı və çənə ağrısının birləşməsi gecə sıxılma (bruksizm) üçün bir işarə ola bilər. Gecə çənə oynağında dişlərin dişlənməsi izləri diş həkimi tərəfindən müayinə olunur.

Bu problemdən əziyyət çəkən insanlar diş həkimi tərəfindən gecə dişlərini dişləmələrini və daha çox ziyan vurmalarını qarşısını alan vasitələrlə tövsiyə edilə bilər. Bu tətbiq ilə bruksizmin səbəb olduğu sərt boynun şikayətində bir yaxşılaşma əldə edilə bilər.

Stres İdarəetmə: Stress və narahatlıq boynun sərtləşməsinin səbəblərindəndir. Həyatda daim stresdən qaçmaq mümkün deyil. Ancaq qarşılaşılan stres faktorları ilə mübarizə üsullarında peşəkar dəstək alınaraq bu vəziyyətin qarşısı alına bilər.

Masaj: Müxtəlif masaj tətbiqləri və müalicələri eyni gündə boyun ağrısını tamamilə aradan qaldırır. Ancaq səhv və sıx masajlar ağrının daha da şiddətlənməsinə səbəb ola bilər. Bu səbəbdən peşəkar masajçılardan kömək almaq faydalıdır.

İsti dəsmal: Buxarla qızdırılan dəsmal boynun ağrıyan hissəsinə yerləşdirilə bilər. Bu, insana ağrını dağıtdıqca daha rahat hərəkət etməyə imkan verir.

 

Son olaraq 1 toxunuş qədər vaxt aparan yazıya reaksiya bildirməyi unutmayın ) Yeniliklərdən tez xəbərdar olmaq üçün isə rəsmi Telegram kanalımıza abunə ola bilərsiniz.

 

Yayın Axını

Reaksiyanız ?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
3
+1
0
+1
1
>