Aralıqlı Oruc Dieti İlə Arıqlamaq Doğrudurmu, Yoxsa Sadəcə Bir Mifdir?

Aralıqlı aclıq / aralıqlı oruc / intermittent fasting; əslində pəhriz deyil, ancaq pəhriz kimi düşünmək olar. Əsas diqqət bədəndəki glikogen ehtiyatına yönəldilmişdir. Bu da aclıq və qidalanma müddətlərini təsir edir.
 
Klassik diyetlərin və bol qəlyanaltıların olduğu siyahıların əksinə, uzun fasilələrlə oruc tutmaq; sonra gələn sağlam və balanslı gələn əsas yeməklərlə fərqlənir. Bu fərqlər yemək sayı, aclıq müddəti, hər hansı bir xəstəliyin olması kimi bir çox amilə görə dəyişir.
 
Ümumiyyətlə arıqlamaq üçün istifadə olunan aralıqlı açlıq pəhrizinə dair araşdırmalara baxanda sağlamlığımıza müsbət təsir göstərən bir neçə maddə ilə seçilir.

| Faydaları

İntermittent fasting ən əsas faydaları:

  • İnsülin
  • Böyümə hormonu,
  • Neyropinefrinə (yağ yandırmağa) təsir göstərməyin ən əsas yollarından biri
Bədəndə insulin hormonu səviyyəsinin yüksək olması həmişə yağa daha meylli bir bədən deməkdir. Bunun xaricində iştah pozğunluğu və diabet kimi risklər də özü ilə gətirir.
 
Aralıqlı oruc tətbiq edildikdə; İnsülin səviyyəsindəki müsbət təsiri vasitəsilə daha çox nəzarət edilən bədən yağlarının yanmasını təmin edə bilər və yağa meylini azalda bilər. 
 
Böyümə hormonuna təsiri ağıldakı sual işarələrini aradan qaldırmaqda təsirli olur və əzələlərin parçalanması / yağların yanması nəticəsində arıqlamaq kilo verilə biləməsi nəticəsində böyümə hormonuna müsbət təsir verməsidir.
 
 
Uzunmüddətli aclıq və oruc vəziyyətində ən çox istənilməyən nəticə bədənin əzələlərini itirməsidir. Bununla birlikdə, aralıqlı oruc metodu saatlara və yemək tərkibinə uyğun tətbiq olunduqda, qida olmadıqda əzələ itirmək əvəzinə yağ yanmasına dəstək ola bilər.
 
Aralıqlı orucda maddələr mübadiləsi (metabolizm) ac qaldıqda yavaşlamır, əksinı daha sürətli hərəkət edir! Aralıqlı orucun aclıq mərhələsində bədən qidadan aldığı enerji və müxtəlif elementlərlə özünü bərpa etməyə yönəlir.

| Necə Tətbiq Olunur?

 
Reaksiyanız nədir?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Daha ətraflı məlumat üçün yuxarıdakı videoya baxmaqınızı tövsiyyə edirik.

Gününüzü bir dəfə, iki dəfə və ya gündə üç dəfə yemək yeyəcəyinizi təyin edərək ən azı 8 saat müddət ərzində qidalandıqdan sonra günün qalanında heç bir şey yeməməlisiniz. Yəni 16 saat ac qalıb 8 saat yemək yemə müddətiniz vardır.
 
Nəzərə alınacaq iki əsas məqamdan biri yemək vaxtlarına uyğunlaşmaq, aclıq müddətlərini uzatmamaq, digəri isə kifayət qədər qida qəbul etməkdir. Aralıqlı oruc mərhələsində bu iki məqam nəzərə alınmalı və davamlı qidalanma vərdişi yaratmadan müəyyən dövrlərdə tətbiq olunmalıdır.

| Nümunə Plan

Versiya 1

    • 12:00 səhər yeməyi
    • 14:30 – 15:00 ara qida ( fındıq, çay , şirniyyat və.s)
    • 17:00 – 17:30 ara qida
    • 20:00 axsam yeməyi

Versiya 2

    • 12:00 səhər yeməyi
    • 16:00 ara qida
    • 20:00 axsam yeməyi

Mənbə : 1 ,

Digər

Daxil Ol
Reaksiyanız nədir?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.